Den som skrattar bäst skrattar sist..

Ja så brukar man ju säga...

Och nu har jag fått svart på vitt att det VERKLIGEN stämmer!!
-I tisdags så kom John till jobbet kl 07.00 för han trodde att han skulle jobba till 12.00.. Men i själva verket så skulle han börja kl 14 för utbildning.. Och detta tyckte jag va väääälldigt roligt!

Och nu här i dag kl 8.00 så står jag här och tror att jag ska jobba till 13..
- MEN *Tony Irving* Jag börjar ffs 17!! Lagom kul!

image25
Som sagt, bara le och va glad!
"I've got rabies"


Så nu ska jag lämna de fina företaget för att gå ner till stan i hopp om att Angelica har stigit ur sin skönhetssömn så man kanske kan gå till henne utan att störa. =)

GOD-FUCKING-MORGON!

Mitt tips:
-Skratta INTE! ; )

// R

Kommentarer
Postat av: Jimbo Jones

Jag skrattar inte iaf!

2008-04-25 @ 11:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0