I'll be damned

Hej mina vänner..

Har inte varit så aktiv som jag önskat. Men jag vet inte riktigt vad det är med mig längre.
-Tomt?

Ja de kanske man skulle kunna säga  ...TUSAN!

Det är sådant här som jag hatar!

image70


Jag va ute igår o e va en JÄVLIGT konstig helg måste jag säga. Kan inte säga så mycket mer än så. Kan kan jag väll men sen är de ju så att jag inte FÅR, så vi lämnar det så tror jag.
Men jag va ute med mina kära sessor igår! Emelie, Maria, min sjuksyster ; ) aka Sarah och SANDRA WERNER JOHANSSON! även kallad WJ.. ; )
Först så for vi till WJ för att käka lite gött! Tog åket till 18kvadrat! även kallad Erik.. ; ) 
-SKÅL för de! 

Där va även WJ's lille vän som tycker att jag o WJ är lika Nikki/Jessica o Claire.. Pinsamt när man inte kommer ihåg vad folk heter och för det andra så kände jag inte igen honom för han har ju tagit fram trimmen för lumpen.. :O
-hihi tokigt
I alla fall där sög det ...., så vi for där ifrån som blixten och hittade på en vals om att vi behövde redbull/ko piss. 
Fast det va i och för sig en vit lögn, för vi va nämligen o köpte ko piss MEN *Tony Irwing* sen så drog vi till en annan förfest.. ;) Där va de väll lite roligar kan man ju säga!
Där vart de singstar.. ; ) Rebecca rockade! vann alla gånger jag spelade.. :D
-Men sen så har vi ju sådana losers som fuskar igenom alla låtar o tror att man kan glida på det.. ; )

Sedan så for vi till vimmel kom in smärtfritt.. ; ) där va de väll lite kiligt men i slutet så artade det sig där oxå!
-Kul?
ne, jag ville hem! 
Såg väll roliga och mindre roliga folk där men ah, de funkade!

Nu ska jag ta o sluta skriva all skit o bara hoppa!
-ah, hoppa till sängs o kanske se på "pretty woman, wakling down the street pretty woman" alltså PRETTEY WOMAN!

så natti natti

filosofaren Rebecca vart igång..
"som en liten soppa är mitt liv, rörig o full av massa skit som ingen tycker om och ingen vill ha.. "; D
-Den DU!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0