Im not gonna write you a love song..

Oj.. Där sov jag bort hela kvällen...
Kom hem, åt lite mat och la mig i sängen och sov, sov och sov. Blir så fruktansvärt trött efter behandlingarna.
-Ja för det va 8 veckor sedan jag va på senaste, så det va liksom dags för en till efter många andra.

Syster britt tog även lite blodprover och HB:t (blodvärdet) va på 131 tror jag hon sa och det är verkligen suveränt!
-För en kvinna ska ligga på ca 115 har jag för mig, så då kan man säga att det är överväljande BRA! :D Allra hells om man jämför vad det låg på när jag hade Anemin (blod- och järnbrist), då låg jag på 73..
-Mycket bättre nu kan man ju luuungt säga.. ; )

Britt tro sig tro att detta kanske va näst sista behandlingen!! :D 
-Weho! Happy me! Verkligen så skönt! 
Då kanske man har en changs att bli av med de fula "nålhålen", har nämligen ärr från nålen där Britt jämt sticker.
-Ah antagligen favorit stället.. ; D
Och sen så matchar det perfekt till USA för det är runt samma vecka i så fall som jag får sista dropp thingien. För jag får ju det var 8:de vecka o då kan jag ju inte precis stanna i USA så länge jag hade tänkt mig..
Men det återstår att se! Fast vad skulle man göra om jag nu mot för modan skulle få fortsätta med droppandet? Då blir de ju inte som planerat. Kan ju precis inte fixa det i usa. Ah eller så kan jag ju börja öva på mig själv redan nu, har ju planer på att bli sjuksköterska.. haha
-Men då kommer ju den delen att jag har ju inte medicinen. Får genast komma på med en ny plan kanske? ; )

Men som sagt..
-ETT-STEG-I-TAGET-

Kors, då ska man åka buss till jobbet varjedag i de närmaste två veckorna om inte mer? Mamma är nämligen sjukskriven i två veckor, för hon har nämligen haft ont i sin handled i en längre tid på grund av samma rörelser hela tiden på jobbet. Så då har det gått över till inflammationer på olika ställen i handleden. Så igår hade hon så jäkla ont att hon inte kunde sova i natt, så då åkte hon till vårdcentralen och sökte hjälp.
-Slutade med lite piller och två veckors vila.
Hoppas att mamma blir bra snart! : )

Nu har jag suttit här och skrivit samtidigt som jag har tittat på sista avsnittet av The starter wife
-Mycket gulligt slut måste jag säga!
Ja för det blev Molly och Sam (snyggisen på beachen) till slut. Han är ju så jäkla snygg, oj oj.. Vill ni veta en till som är jäkligt snygg?
Nämligen Kevins ex Jason, i brothers and sisters. Kors, kors´, kors...
-Lite sammanträffande han for ju iväg för att gå o bli präst.. ; ) 
Men han Jason, Eric Winter som han igentligen heter, han är sjukt snygg!
Kollade även på New Adventures of Old Christine, hon är ju skadad om någon.. haha Trodde jag skulle dö av skratt när jag såg introt av serien när hon pratar med Ritchies lärare över telefon.. Om ni inte såg det så får ni allt youtuba det..

image68


Nepp, nu får det vara nog! Nu ska jag ta och sova!
Eller kanske kolla på den där omtalade filmen med Jim Carrey, Eternal sunshine of the spotless mind. Ska visst va bra!
Men natti natti på er!

Schyyss
// R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0