lediga veckan!

Promenad promenad!

-Ja idag blev det endast rask promenix men sega mor! :D Va för faen tvungen att ta en extra runda själv för mor har så korta ben. Va ju som en vanlig tur när man går upp till bussen på mornarna.. ; )

Undra vilket som tar mest
-Min cykling eller mina snabba promenader?

Robin, hjälp mig.. (a)

I alla fall..
Va ledig idag, trodde jag skulle vara hemma idag och städa och bara va allmänt redig hemma. Men så vaknade jag utav ett sms av min kära syster jennie som vart ledig idag och ville ta en runda på stan. 
-Vem kan söga nej till det? Inte jag i alla fall! :D 

Tog en fika på viskan sen gick vi till Getängen o mötte upp pappa vid hans jobb, möttes av en liten så kallad disaster! 
Yngligen på fars jobb hade smällt med lastbilen, rätt in i pappas lastbil! Ja, nu råkar han va lika gammal som mig, men han är ändå en yngling.. ; ) haha
-Han tror att han är odödlig och där är det skillnad mellan oss två!
Jag VET med erfarenhet att jag INTE är odödlig! Så därför blir han en yngling.. : P

Hoppas att han lärt sig innerbörden med varför det finns vissa hastighets gränser för lastbilar.. 
-lastbilen ska skrotas nu, så jävla illa gick det! Hela hytten är som ett dragspel, tur va att ingen satt jämte för annars så hade den lillan vart ben lös nu..

Och TUR är att inte pappa stod bakom puppis lastbil, för då hade jag nog vart pappa lös..
-kan inte ens förställa mig... USCH!

Glad är jag att Han klarade sig utan några skador! :D Han är nog bara lite skakad, ont i kroppen kan han nog räkna imorgon i alla fall.. : /
-Stackarn..

Nu ska jag bli lite gladare och kika på SUPERBAD! :D
-Med nöje! 

M&M.. ;D HAHA

Så natti natti!

Oj jag glömde säga.. Att imorn så ska Albin kanske komma hit så ska vi ta o gå en promenix!
-Runt Sitelius gårdar.. =) Alltså Runt Torpa Stenhus Blir ca 2mil om inte längre, skönt!

Schyyyss!
// R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0