Min hoj och Jag!

Ja mina vänner Jag kan nöja er så mycket som att vädret kommer att BLI sämre, notera att SMHI har rätt denna gången om vädret...
-Ja för det märkte jag nämligen när jag va ute o cyklade min runda.. För bugsen va i min ansiktsnivå så att jag hann till och med smaka på en del! Dom va nämligen inte såå långt ner när jag cyklade min tur igår.. Men fy f*n vad de va ÄCKLIGT! Inte gott någonstans kan jag meddela er.

Ja som ni förstår så har jag börjat cykla, ska försöka vara ute varje dag med min kära cykel, igår så tog jag ca 1,5mil och idag så blev det 2mil om inte mer. Va jag ute på Torpa Stenhus vägar och cyklade, det va alldeles perfekt. Massa intervaller! Fast först tog jag ett annat varv som va på ca 5km och den rutten rundade jag även tre gånger igår! 
-Lagom go man känner sig i benen efteråt, igår när jag skulle gå ner för våran trappa hemma så vek sig mina ben så jag höll på att stupa rätt ner.. ; D
- Undra hur många tänder man hade haft kvar då?

image71

Dags att sova..
btw.. Älskar när man verkligen känner i hela kroppen att man har gjort något bra! =)

Natti natti på er!
Shyyyss
// R


P.S
Tänk nu då på vad ni tar på er i morgon eller i övermorgon.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0