now I'm gone..

Rebecca för sov sig idag.. (Y) Jepp vaknade 7:08, då min buss har nästan äntrat stan..
-kändes ju sådär, men de va ju nästan värt det! fick ju sova två timmar extra! Men sen visade ju sig att jag inte ens behövde komma till jobbet för det va sååå lite att göra. Men 160kr är ju aldrig fel! ;D Va uppe på jobbet ca halv tio.. slutade tolv!
Mötte upp systra mi, kanoners! Båda har glömt plånkan i hemma i skogen så vi går i stan helt glasstörstiga.. 
-Har inte sugit mej i första glassen ännu! På tok för dags med det nu må jag säga! Imorgon får det bli, ne förresten ska äta den vid något annat tillfälle.. ; ) Ska ju jobba o jobba imorgon, åtta till fem. Först sitter jag på telefon i fem timmar sen lunch och utbildning i tre timmar. Ska ha en liten uppdatering för kontofrågorna, är ju super säker på allt nu men jag känner att de är lika bra att va med på den lilla utbildningen.
-Kanske lär jag mig något nytt?
Neeeeeeee.. de tror inte jag.. dum som jag är! :D

YOU gonna miss me when I'm GONE!


-Tack, kunde inte sagt det bättre själv! ; D haha

James, James, james.. 
-Du är ett undantag.. ; ) 

Jepp! Nu har äntligen solen vågat sig hit till lilla skitiga borås! :D 
weop-tii-fucking-doo!
Hörde en 40årig kvinna jämföra Borås med Ryssland
-Det är ju för fan som att åka till Ryssland! Ingen skillnad här inte!
Trodde jag skulle dö utav skratt, hon tyckte nämligen våra bussförbindelser va kassa här i denna staden.. ; ) 

Nu är klockan snart kvart i åtta och jag ska ta och cykla en vända! Vad har jag att förlora på det.. ; )

Bye bye tokar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Är du med och tävlar om bloggdesign två? Det är stor chans att du får den som det ser ut just nu, med tanke på att ingen annan har visat intresse för just den. =)

2008-04-22 @ 00:24:12
URL: http://ineverlogin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0