Så kan de gå!

image73

- Ja, så kan de gå! 
På väg hem till jennie så skrattade lilla jag lite för mycket så mina solglasögon trilla av mig.. Kolla in vilken räddning jag gjorde där! Mycke snyggare än den dära boråsaren som vart med i Talang 2008 ; ) Och så klart så ville jennie spara denna händelse på bild. ; )

Sprang på en Jim också, något som hänt med hans frilla.. Tror han slant med gräsklipparen när han skulle va redig hemma.. ; ) 
- för vad annars skulle ha hänt?

Kvällen slutade med att vi satt på vimmel! Tanken va att vi skulle sitta hemma hos Jennie och kolla på film och så jue, men de filmerna vi hyrde va ju kassa! Den som va något sådär bra va ju Ond aning, eller vad den nu hette. ------Sandra Bullock vart ju med.. Va hon som gjorde filmen


Nu vart det mat!
-GRILLAT

Bye!

Kommentarer
Postat av: Robin

Vadå "habba habba" :D ?

Hehe missade du min rubrik eller ;)
Jag var ju på "Oliven" och åt, alltså den gregiska Restaurangen Oliven mittemot Åhlens huset :)
Sedan gick vi en sväng till Vimmel.
Vad hittade du på igår, myskväll hemma :) ?

Kram / Robin

2008-04-27 @ 16:32:06
URL: http://nerfs.blogg.se/
Postat av: Robin

OJ : Aldrig vart på Oliven, då har du missat något,
jag får väl ta och bjuda ut Rebecca en dag dit då ;)

Men vad i... :S
Jag var dock bara några minuter på vimmel, ca 20-30min, jag kom dit vid 00:30 tror jag, men såg ju så klart inte till dig : Typiskt :-(

2008-04-27 @ 19:22:33
URL: http://nerfs.blogg.se/
Postat av: Den där!

Rättning av "något som har hänt hans frilla": Jag har ingen frilla alls längre och det var inte gräsklipparen som jag slant med (för den funkar inte), jag klippte mig med en så kallad trimmer ;)

2008-04-30 @ 12:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0