skämmes ta-me-fan!

Fan va elak människan är! 

satt och kollade på massa bilder på gammalt folk från skolan. Under tiden som jag kollade på bilder så tänkte jag 
"HERRE GUD så hon/han ser ut!" 
"Oj, jävlar va hon har förändrats!"
"vad har han/hon gjort!?!"

-Men är jag så jävla bra själv?!
Kanske ska ta en titt på mej själv istället och se hur jag ser ut. Jag vet inte hur mycket dom kämpar till det "bättre"..

image75
Sommaren 07, Vinter 07, våren 08
-En jäkla skillnad på då o nu! Se vad lite kortison o andra tabletter kan göra. Så tänk er för vad ni tänker eller säger, det gör ont fast än man kanske "skämtar" eller inte hör. 

Har en bit kvar till jag är nöjd igen!
Sen kanske dom har en anledning att vara den dom är nu, titta på mej jag såg ut som en kossa knappt några månader sedan. Mådde inte jag dåligt under den tiden då för jag tänkte vad alla andra skulle tänka?
-Jo, för jag visste hur elaka vi är och hur vi tänker om andra människor! För jag har och tänker lika dant.

Nu ska det bli ändring på det!
-Va inte så jävla trångsynta!

För jag vet inte orsaken eller man kanske mår skit bra så som man är! Så därför tycker jag vi ska se om oss själva istället.


Det va nog det jag ville säga..
Såp nu ska jag fortsätta städa och sen ska jag TRÄNA!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0