Vasen gick i kras.. -Igen

Går den att limma ihop tro?

Att kärlek ska va så jäkla svårt, hatar att jag alltid ska hamna i kläm.

Men jag är van och tålmodig så jag biter ihop och väntar så fint så med med mina blåögda små katt ögon
-Det är jobbit att bytas ut.. Eller att vänta eller ersätta. Nu blir det så igen.. Och hur jävla bra slutade det?
Ja det ser vi ju nu efter snart ett år..

Finns det någon tro?

Nu ska jag skölja ur min hårinpackning och sen kolla på min älskade film CIDERHUSREGLERNA, en film man kan gråta och skratta till och även få den dära goa varma känslan inom sig och det tror jag att jag behöver nu =)

Schyss på er som behöver det
// R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0