Något som heter skrivhäfta i stället för tunghäfta?

Finns ju inget ord som heter så men...
-Tänkte skriva en massor idag men jag fick inte ett bra ord ner skrivet så jag raderade all och bestämde mig för att Jack Johnson kunde göra det bättre med låten Angel! Så Så blir det ser ni!



Kan ju bara tillägga att jag har haft en riktig goe dag hemma som har innehållt svamplockning med mor o syster Jennie! Gissa om det blev en god gryta, jag menar svamp i all ära men skogens guld det slår inget! ; ) Nu ska jag möta min lediga morgondag med någon bra klassiker som The Rose eller La Bamba! Kanske det tom blir Ciderhusreglerna! Eller varför inte bara några goa avsnitt med Friends? Jag vet i alla fall att vilken film jag än tittar på så slår det den filmen jag kollade på 3an.. "Analyze That!", va ungefär lika kass som "Anger management".. Hade väll sina stunder men ne den va tråkig..

Så Godnatt!
-Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0