Nathalie kom hem till mig nu är du snäll

Godkväll

Jag saknar min lillasyster! Jag vill att hon ska komma hem till mig nu. Hade hopp om att hon skulle kanske komma hem tidigare än planerat, alltså idag men så blev inte fallet. Hon bestämmde sig för att va kvar till torsdag. Det känns så konstigt när hon inte är hemma. O nu äntligen när jag är ledig och hon är ledig och inte är med hennes fina Martin så är hon däär, i Västerås utav alla ställen. Så nu sitter jag här o donar o har mej! Längtar tills på fredag då den stora dagen, ja den stora dagen då när Nathalie ska tattuera sig i lilla Ulricehamn hos en av sveriges största tattuerare! O Hon ska inte tattuera in vad som hellst heller! Nämligen en Pinupa i form utav en zombie!
-Nice!
Självklart så va jag en given kandidat att få följa med henne o va hennes stöd! Ska bli jätte kul o få följa med henne dit, känns som om jag är mer taggad än henne.. ; ) Taggad.. Det va ju passande ordval!



 

Vet inte riktigt om hon kommer bli sur över att jag laddade upp just denna bilden på henne men hon är så söt här. När vi va o besökte Ullared med mamma, pappa och Martin! Skoj hade vi, roligast va nog när Martin sov i bilen och sen när han vaknat vägrar han erkänna att han sovit. Båda är lika envisa, det är rätt skoj att lyssna på ibland.

Jag har även lyckats smittat ner alla här hemma! :D Weho! Va nämligen hemma  förra veckan från jobbet för jag vart förkylder o kass så att jag inte kunde prata med mina små kunder.. O nu har jag smittat ner alla som bor hemma. Tycker dock synd om Nathalie som gick runt i Västerås o va sjuk men de andra måste ju också bli sjuka någon gång! Bättre nu än i vinter då vi ska åka iväg till Marocko och fira Pappa! Sen har jag ju dubbelbokat mig, skulle få finbesök ifrån Göteborg på onsdag men jag va så uppe ivarv att jag inte tänkte på att jag skulle ju jobba då.. Men Japp jag får ändrat påt! :D Nu ska jag Krypa ner i sängen och kika på CIDERHUSREGLERNA!

Natti natti på er och sov så gott, hoppas även att er arbetsdag blir bättre än va den va idag! ; )

Bye!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Ska Nathalie tatuera sig? :O

Så söt hon är på bilden :D :D

2008-08-12 @ 19:42:37
URL: http://holeintheground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0