Blomsterbud

Helt galet, men igår så fick jag ett blomsterbud hem till lilla mig! Till lilla mig!
Det stod "You are on my mind", jag visste inte ens att de fanns någon som tänkte lite extra på mig. Men jag vill veta vem det är som tänker lite extra på mig och jag känner mig så dum när jag inte kan tacka den personen som gjorde mig så enormt glad att han fick mig till tårar när mamma ringde till mig och sa vad som väntade på mig där hemma. Det kvittar nästan vem det är, bara att få en bekräftan att dett finns någon som tycker att jag kanske är något extra som vill lägga tid till att beställa ett litet fint bud hem till lilla mig.
-Som tänker på mig, M-I-G!

Kan ju säga som så att dessa två dagar har jag allt varit längre än vad jag är! Kan ju även tillägga att jag är nyfiken som ini bomben! :D


Nu blir det film!
-Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0