Bernie Mac

Klockan är mycket och jag kan inte sova.. Trodde jag skulle somna som en stock efter mitt förra inlägg, men icke! Besämde mig därför att jag skulle kolla på sf.se och se på trailern för Arn men då såg jag att Bernie Mac är död, han dog i lunginflammation, lördagen den 9. Han blev 50 år, det är äckligt vad fort det kan vända i livets resa. Jag blir själv rädd när jag hör sådant, när folk lämnar en för tidigt. Jag menar han är pappa till någon, son till en stolt mor och far, make till den finaste brud han har sett och helt plötsligt så finns han inte där för dem och dom kan inte finnas där för honom. Dom kan inte dela sin planerade framtid sida vid sida...
Planerna sprack.

Detta gör att man kommer hålla ännu hårdare på sitt motto, det här ska bli den bästa dagen i mitt liv!


October 5, 1957 – August 9, 2008


Kommentarer
Postat av: Therese U

Den låten kan jag tillägga är låten Hampus föddes till.

Jag köåte skivan ganska kort efter det. Snacka om passande låt..

2008-08-20 @ 23:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0