OS, intressant!

Morron!

Hoppade upp ur soffan tidigt idag, på min ledigaa dag och allt. Sitter och kikar på OS i gymnastik, det är satan ad staiga dom är! Den dära lilla japanesen har ju bättre förutsättningar än vad de andra har men inte fen är hon bäst för de! Jaag tycker då tösen i den lila dressen tror hon kommer ifrån USA, mitt framtids land.. ; )  Kan ju inte sticka under stolen med att jag sitter o små fnissar när man lyssnar på namnen på de olika "konsterna", "ställningarna" va fan säger man? I alla fall det låter som de där nissarna i YRROL när dom ska installera sterion "check check, SELAVIE!" Liite skoj är det må jag säga. Men nog om det jag är mer imponerad över de där starka kropparna!

Va fa-an nu bytte de över till handboll, jävla sätt.. ; )
-Tyskland sverige, damer.
Kul o se hur de går!
Verkar som en enkel match redan 0-2 till sverige in på tredje minuten!

Nu ska jag till Viskan o äta en god frukost och sen ska jag fara till Ulricehamn, för idag så ska syster gadda sig!

By bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0