Galet, Ja det är det va det är!

Vet ni?
Jag är NERVÖS! Ja det tror jag att ni också hade varit om ni hade min pyjamas på er, för att imorgon alltså på fredag så ska jag gå ner till Elin efter jobbet och färga håret! JA, Jag är så nervös att jag inte direkt vet vart jag ska ta vägen. Har ju för sjöven varit blond heeeeela hela mitt lill långa liv, ja förutom en gång då jag vart hårmodell för M A T R I X, då vart jag tvungen o färga över mitt vita hår med något drastiskt.. Så nu hoppas jag över mit hela hektsika liv att håret blir bra! :D Måste ju även säga att jag är jääkligt taggad över hela grejen, över att lilla mesiga Rebecca ska våga bryta mönstret. DET är jäkligt imponerande må jag säga. ; )


Ja och det va sista bilden på mig som blond kanske...
Nu vill jag bara att det ska vara fredag och klockan ska va si så där kl S E X, för då så har jag ju troligen fått se mitt resultat om jag inte har svimmat o svimmat o svimmat om o om igen! :D

Snart en vecka har gått, och det känns tomt..
-Imorgon så är det en vecka, beror på iof hur man ser det kan va lördag också.

Nu ska jag dona vidare i lägenheten, för på lördag natt så kommer Syster och Mehdi hem! Ska bli skönt att dom kommer tillbaka men om jag får säga så tycker jag att det ska bli tråkigt att åka hem till ingemansland igen.. Men skönt ändå, lelr va sjuven man ska säga.. :D

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0