Stålminne

Du har gett min sömnproblem!
Varför kan jag inte somna för ens vid fyra halv fem?


Du kanske inte minns men den här låten spelades under vår första dans

Jag minns, jag minns allt sådant dära som man inte ska komma ihåg. Men jag minns de där viktiga delarna som sker inte vem som va med i den senaste filmen. Utan vilka som va med mig i speciella eller inte tillfällen eller vem som klädde julgranen '93... Små saker kallas det, men viktiga saker. Kommer även ihåg vem det va som sa att jag inte skulle åka till London, hade allting klart. Men gjorde det inte för att du inte ville och för att jag inte ville lämna det vackraste jag hade. Till vilket pris då kan man fråga nu..Inte det att jag är bitter, kanske bara besviken på resultatet. Visst har jag sagt att jag har kommit över det men det som tär mest är att jag vet att vi inte har samma relation som vi hade då och att vi aldrig kommer att få tillbaka den. Vet ju inte ens om du känner eller har känt lika dant som mig, det enda man fick i gensvar va, "Oj, förlåt". Märker att jag ska sluta skriva, för det börjar bli lite utav vrede. Vilket jag inte ville att det skulle göra, det jag ville nå ut med detta va att visa att jag minns, jag minns allt.
-Stort som litet.

Dags o försöka o sova
-Ännu en gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0