NÖJD!

En jätte nöjd Rebecca har lämnat Nikita idag! Jag blev jätte nöjd över jobbet Catrin gjorde, hon ville verkligen hjälpa mig. Hon fyllde i det bruna och la i trådfina slingor i luggen, skit snyggt. Nu har jag lagt upp två bilder men dom är lite lulliga så det är svårt och se färgen o slingorna. Även klippningen är svår att se men hon klippte av nästan allt på längden för att sen när resterande hår uppe på huvudet ska kunna jämna ut sig. Plus att det "fattades" hår på sidorna så kunde hon inte göra så mycket mer. Men jag är nöjd, för nu ska jag satsa tusen på mitt hår. Ska få ett friskt och långt hår även om jag äter tabletter som tär på det. Ska sucksesivt ta i fler slingor i mitt hår så att det kan bli ljusare och ljusare.

Jag vet att jag kommer och fortsätta och gå till henne för hon gick verkligen igenom mitt hår och lyssnade på vad jag ville och vad jag ville längre fram. Det är det viktigaste när man ska göra något med sitt hår, att kunna ha en bra komunikation med sin frisör. Råder er och gå till Catrin uppe på nikita i Knalleland! Om ni inte kan nå er till borås så har ni turen att Nikita är ett franchiseföretag med samma mål och motto i varje salong, så besök nästa Nikita butik ni ser! Eller besök Nikita.se för mer info om klubbmedlemskap och priser.



Nu ska jag kolla vidare på Dirty sexy money!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0