Blommor och Resor!

Sitter här hemma o lyssnar igenom massa gamla goa låtar ifrån elvis, älskar honom! Läser ju den boken men har ju tagit en paus ifrån den  bara för att jag vill läsa den i Marocko, vill gärna ha något o läsa som jag vet att jag kommer tycka om. Är jäkligt taggad måste jag säga, det ska bli fruktansvärt skönt och komma ifrån en vecka från allt. Har varit lite väl mycket nu det senaste, på ont och gott. Mest ont kanske. Sol i högsta grad ska det bli i alla fall! Har inhandlat lite artiklar till resan nu så allt är klart det är bara till o packa, ska ta och göra det nu snart. Har nämligen lärt mig att man inte ska dra ut på det till sista dagen som jag gjorde förra året, glömde massor av grejer hemma som jag saknade!

Igår så va jag med familjen på jul mässan på Åhaga, lillasyster Nathalie hade en fin monter med sin klass där dom stod och gjorde kransar och dom hade även färdiga grejer som man kunde köpa. Jag hittade ett jätte fint arrangemang som jag påpekade till Nathalie att jag gillade den jätte mycket, då visade det sig att Nathalie hade gjort den. Så jag va tvungen och köpa den!


Nu ska jag sova! sov så gott på er!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0