Crazy like shit!

Okej! just nu så sprudlar det så mycket i kroppen så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen! Kan inte riktigt säga vad det beror på.. Men antagligen så tror jag det är LYCKA?! :D
Jepp R har funnit lyckan!
-Vet inte vart hon hittade den men någonstans där så tog den tag i henne och flög iväg! och drog igenom henne genom ett rus, ja kanske ett så kallat lyckorus..
-Neeej, R är inte kärer utan hon är bara nöjd med tillvaron och har inget att klaga på. Hinner ju inte hålla på med kärleken nu när hon håller på att samlar krafter inför USA resan till kära moster! Jobbar som tusan för den delen med! Glad att hon har ett mål i livet?
-Ja! Verkligen! Nu har ju hon äntligen changsen att ta igen förlorad tid som hon gick misste om och en resan som har varit planerad sen högstadiet! Hon kommer att ha pengarna, kommer att ha tiden och framför allt så har hon som jag sa innan, CHANGSEN! Changsen att komma till skott innan plugget och innan allvaret börjar och nu tar hon den! Tar tag i den som ett barn suger tag i sin napp, som, som..
-Ne nu känner jag att jag går för långt. Men det jag ville säga är att jag längar som ini heeeel**te, å nu svor jag med men jag längtar som ini TUSAN tills jag ska få komma ner till er och äntligen få se hur ni har det där nere, disc video klippen säger inte så mycket är mycket bättre live.. ;)




image12
Här pådenna bilden är marie uppe på bergen i onsdags under en luch
med Shaunefter att dom jag citerar marie ditchade barnen på skolan..
-Mysigt värre! :)




Och förhoppningsvis så kommer min Emelie följa med mej ner eller komma ner senare, så hon får se hur min familj har det där nere med mej! HOPPAS HOPPAS! Ska tvinga Dennis att han ska låte henne åka iväg med mej! Ja.. Så därför vet jag inte riktig vart jag ska tavägen ibland bara för jag tänker på hela grejen, att få komma ner till er och.. Ne jag kan inte förklara om jag gör det så tror jag inte ni skulle förstå vad jag menar. Hoppas bara innerligt att ni har haft denna känslan som jag har eller hoppas att ni kommer få känna på den!
Tänker på det varje dag, och ibland är det som om man vill bara krypa ur skinnen bara för man är så exited! och man vet inte riktigt vad man ska göra ller vart man ska ta vägen!

Nu ska jag ta och sätta på den dära filmen "Nurse Betty", jag började se på den för någon dag sedan men den va verkligen så kass så jag va tvungen till att stänga av den för jag inte klara de av den. Men jag kan bara inte dissa Renée Zellweger, måste ju se hela filmen så det blir denna i stället för kära "Dirty Dancing". Kan ju säga som så här, "Bridget Jones dagbok" va ju 100ggr så bättre än denna filmen! "Nurse Betty" måste ju va en av newbie filmerna om inte så va det en jäkla miss.. ;)

Lite quotes från "SUPERBAD":

Officer Michaels
: Yeah McLovin, how is it going with the ladies?
Fogell: It's not the "going" I'm worried about... but the "coming".

Officer Michaels: How old are you McLovin?
Fogell: Old enough.
Fogell: Old enough for what?
Fogell: To party...

-Got to love it! :D haha



Så natti natti mina barn!
Schyyyss!
// R




P.S OJ! Glömde ju säga att jag har träffat Angies och Mehdis hund! Leon jätte söt liten björn. Ska sätta upp lite bilder på miraklet när jag prickar något bra!
Sa jag att det va en Finsk Lapphund?
-Då kan ni ju nästan tänka er hur leon ser ut.. ;)
D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0