Låt mej få sluta med dom!

"Mitt hår blir bara tunnare och tunnare.. :( skit! snart har jag inget kvar? Happ måste iaf klippa mej så nu kommer jag å bli av med ännu mer hår.. I alla FALL Så har min dag varit riktig go! Va ledig å allt idag så jag tog elva bussen in för att möta syster min och sedan ta prover, men så självklart så glömde jag lappfanskapet. Så går dit igen imon.. Men det är ingen fara bra jobbigt å gå fram å tillbaka.. :P Imon så ska jag på den sista basketmatchen! Aa kanske sista då.. Om dom inte går vidare i serien, villket vi hoppas på att dom gör! Men jag ska gå med syster Jennie och henne vänner kära elin och Emmabemma! Ska bli kul å se alla snyggingar.. Drägla lite kanske.. ;) haha Jobba oxå men det är inte så många timmar bara 8.00 - 14.00 goe tid kallas det! Nu ska R med sin sjuka humor gå å lägga sig och kolla på "Bröllop och Jäkelskap" ;D Den är ju så go.. haha kan typ alla skämt utan till men den är lika kul för det.

"Och hur ska DEN höra att det ringer!?"
"På denne fläcken!"
"Får jag en kona för kukan!?"
"Förr va karlar det värsta jag visste! -Å DET är det fortfarande!"
"Jag satt längst bak, -Ryggen fri!"
"Gör mej DRÄKTIG!"

Jaa.. mer finns det, men de va dom jag kunde komma på nu så här på rak arm. Har inte sett den på ett tag nu.. ;)

Natti natti mina barn!
Schyyyss!
// R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0