My love..

Jaa jag vet attt jag är kass på att hålla löften.. Men nu så får ni ju mycket mer att läsa i stället ;)

Igår så hämtade vi Emelie nere i stan efter att Jag, mamma och pappa hade handlat på lilla coop under tiden så hyrde emmsan film och efter tips från "coachen" så blev det "SUPERBAD" aka "SUPERSUGEN". Så JÄKLA bra! Och med min låga dåliga humor så satt den perfekt.
-Tack för tipset! ; )

Alla deras kommentarer va ju att dö för och ansiktuttrycken.. här får ni några goa quotes som jag hittade på imdb.com:



Seth: I'd just sit there hours on end drawing dicks.
I didn't know what it was. I couldn't touch the pen to
the paper without drawing the shape of a penis
.
Evan: That's fucked.
Seth: No shit. It's really fucked up. Here I am.
A little kid. And I can't stop drawing dicks to
save my own life.

Seth: Fogell, this ID says that you're 25 years old.
Why wouldn't you just put 21, man?
Fogell: Seth, Seth, Seth. Listen up, ass-face:
every day, hundreds of kids go into the liquor
store with fake IDs, and every single one says
they're 21. Pssh, how many 21 year olds do you
think there are in this town? It's called fucking strategy,
all right?

Seth: And you landed on McLovin...
Fogell: Yeah. It was between that or Muhammed.
Seth: Why the FUCK would it be between THAT or
Muhammed? Why don't you just pick a common name
like a normal person?
Fogell: Muhammed is the most commonly used name
on Earth. Read a fucking book for once.

Evan: Fogell, have you actually ever met anyone named
Muhammed?

Seth: I'm just saying that I wash and dry; I'm like a
single mother. Look, we all know home-ec is a joke - no offense -
it's just that everyone takes this class to get an A,
and it's bullshit - and I'm sorry. I'm not putting down your
profession, but it's just the way I feel. I don't want to sit here,
all by myself, cooking this shitty food - no offense - and I just
think that I don't need to cook tiramisu. Am I going to be
a chef? No. There's three weeks left of school, give me
a fuckin' break! I'm sorry for cursing.




Självklart är jag ju tvungen att trycka in en liten snutt av filmen..




Vi pratade om att vi skulle ta och åka iväg i sommar innan jag åker till USA och är borta ett tag. Antingen om vi åker iväg ett gäng eller om det bara blir vi två. Så om ni är sugna på att hitta på något roligt i sommar så är det bara att höra av er! För vi är REDO att åka! HABBA HABBA!! Vad skulle jag göra om jag inte hadde min emelie? Hon är mitt ljus i mörkret! åå alla de andra fiina sakerna man säger.. ; )
-Love you dear!
Vi kan verkligen ha det så jäkla roligt ute på krogen, åh tänker tillbaka på i sommras när jag va ute första gången efter mitt låååååååååånga uppe håll. Det va hon, jag, Jennie, Emma och Elin hemma hos Jennie sen tog vi taxin ner till stan och rockade till The way i are sen väl nere i stan så drog vi in till rådhuset och där inne rockade vi två.. ; ) Kommer aldrig att glömma den kvällen! - TACK - Lika dant den kvällen änr vi gick ut själva, vi va hemma hos dej och shottade oss fulla på jäger och drack smirnoff ICE. Tog taxin vid tolv och sen in till swing, ja SWING som man inte kan ha kul på längre för det är massa smått där och annat folk. Och där inne hade vi det skit skoj!
Snart kommer din 20års dag gumman! Då ska vi ha det lika kul! å det är då jag kommer att festa loss för första gången sedan den lilla olyckan. Då lovar jag dej att vi ska göra den kvällen minnes värd!

Nu ska jag ta mej ett varmt, lååååångt och skönt bad! Ska skriva lite mer sen efter.

På åter seende!
Schyyyss
// R



P.S
Ååå som sagt, det är inte farligt att kommentera.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0