Nästan ledig idag!

Hej mina vänner!

idag har det nog varit den goaste fredagen på länge, jag vaknar vid tio tiden (dock utav våran goa papegoja) och äter min frukost. Är ju som sagt nästan ledig idag ska ju bara på utbildning i tre timmar. Sedan så ringer min chef mig uppe på H&M om jag vill komma in kl ett i stället för två för dom skulle tycka det va bra om jag va med på ett utav minimötena om hur det går för H&M osv. Självklart kom jag in tidigare. 

Fick reda på massa procentuella ökningar, vilket är väldigt roligt att veta och höra att vi gör ett bra jobb. Väl på utbildningen så fick jag lära mej mer om 730 bilden alltså kontobilden. Som jag måste veta nu när jag är 2.2:a, betyder att jag även tar frågor, kontofrågor. Lite roligare på jobbet nu när det är lite mer man får göra än att bara lägga in telefon order. 

Sen så när jag slutade mötte jag upp Jennie, vi gick till systemet för att inhandla helgens vatten. Pinnade iväg till knalle för att köpa hårfärg till lilla mej sprang upp till angelica och färgade loss.. ;) Och som ni ser så blev det ju bra.


image28   

Och nu så väntar jag på att Angelica ska komma hem så vi kan avsluta denna dag på ett bra sätt, får se vad vi gör men nog blir det kul vad vi än hittar på. Glömde jag säga att jag och Jennie plockade ner en affisch på Dia psalma till Nathalie dom spelar i kväll på rockborgen, hon skulle ha sett de men hon är ju sjuk.. Hoppas hon blir glad : ) 

Nee nu känner jag att detta inte leder till något så det är nog bäst att jag är tyst.. 

Ah! i alla fall!
- I morgon så blir det party! Catrin har ju fyllt 20 så då blir det fest på vimmel, det kommer bli jätter roligt! mer info imon natt.. 



SCHYYYSS
// R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0