nojjiga R

Jag vet inte men jag är säkert paranoid eller något liknande. Men jag får ju inte sola tackvare the fucking tabletterna sooooom jag förövrigt försöker få min läkare till att jag kan sluta med dom men han: "kan du inte ge dom en changs till??" å mjäkig som jag är så säger jag ju ja.. Eller vad skulle man annars säga om en läkare skulle fråga en sådan fråga? :S Och det är ju liiite svårt att säga om dom fungerar eller inte när jag får en till medicin för samma sak och funkade trrrrålande efter två dagar? Jag klarade mej ju inte bara på Azatioprinet (som dom heter) när jag slutade med hamster maten (kortison, såg ut som en idiot när jag åt dem!) så jag fick åter gå igen till hamster maten men så fort jag fick Remicaden så blev jag genast bättre! Säger det ingenting? NEPP jag förstår ingenting.. -mer än vanligt då altså.. ehe..
NE tillbaka till hela grejen.. Men nu gjorde jag det, jag hoppade in på sun house och solade! Solade bara på normal men nu lixom stix det ÖVER ALLT! så jag tror att jag blir TOKIG! Jag tror inte set är något sådant men ändå.. man börjar ju undra... Jaaa lite nojjig blir man nog allt!

Jag måste ju få va någolunda fin någon gång! Jag citerar "silvia" i familjen, i serien Heybaberiba!

"Jag kanske bara ville prata
med nån karl för en gång skull

och inte sitta på gala och vara tråkig

Silvia hela dagarna,

Jag blir så trött, Gå på dig!"

-inte en blek, ful ,fet finnig å nykter nitton åring
men nu i lördags va det i alla fall någolunda bränna och allt de där andra nämnt ovan.. Märks det att jag har någon själkännsla alls eller?? Det är bara å tacka alla tabletter å all jävla otur!
-Thank YOU!
Får väll köpa mej den dära boken, Själkännsla NU! ;D Ne men jag har allt gått ner 2kg nu sen jag har börjat tänka nyttigare när jag äter. Innan har jag ju kunnat äta precis vad- och hur mycket som hellst det satte sig inte. Många gånger önskar jag att jag inte sökte hjälp tack vare så jag ser ut, är ju inte lik mej själv längre.
Tänk er från att va helt nöjd med hur du såg ut å sen helt plöttsligt så vänder sig allt bara så där! Dom problemen jag har nu är tabletternas fel! Jag hade aldir probem med acne, man jublade nästan om man fick en men nu ja nu har de det hela hela tiden och det finns inget jag kan göra åt det. För i i grund och botten är det tabletterna som orsakar det. Självklart så finns det ju måga andra som har större problem med sin acne och vikt, men från inget till allt så är det jobbigt!

Vet inte hur många gånger det har slutat med att jag lämnar en klädbutik helt förstörd och knappt kunnat hålla mej från gråten för det finns inget som passar eller sitter som det gjorde innan. Innan va det ju bara snyggt att köpa en t-shirt i några större storlekar men nu ser det bara ut som om jag försöker dölja något?
T.o.m när ens systrar snackar skit om någon som ser bastant och ful ut MED mej och det är så jag känner mej eller rättare sagt det är så jag ser ut. Och det har jag sagt till dom också men dom tänker sig inte för, för att dom är vana i sig själva och bara tror att det är okej. Aldrig i helvete att jag hade pratat om mina fis problem med någon annan som har det sju gånger jävligare..

Till råga på allt så får jag inte sola, för jag ligger i högre risk för att få hudcancer! Va fan! Ni förstår mitt problem va? Det finns inget jag kan göra för att försöka höja på min självkännsla, det enda är min make up! Tack gode gud att den finns! Jag lägger ner så mycket tid på min make och på mitt hår, aa inte lika mkt på håret men mer än vanligt i alla fall. Men det är för att jag ska försöka framhäva mitt ansikte mer än min kropp. Låter kanske jävligt löjligt men det är så jag tänker och gör. Ser ju näst in till party makead hela tiden.. ;D Nee inte riktigt så men arbetar mycket på ögonen, försker framhäva dom mest. Men jag mår bra av det så då tänker jag fortsätta med det.

Kan ju säga som så, att det enda positiva med allt är att man har fått mer boobies och det är verkligen det enda! HAHAHA!

Någon sa till mej att jag skulle se/tänka som så att det är inte många "normala" 19 åringar som har tur och få vara med om detta och ha det som en erfarenheten i livet. Och jag försöker tänka så också och har left på det rätt länge men tillslut så tappar man det och kommer tillbaka till ruta ett.

Jag kan inte ens gå ut på krogen och festa loss riktigt någon gång för jag inte får dricka, hur jävla kul trodde ni jag hade det på min student sommar, hösten och vintern? Jag satt hemma näst in till varje helg med mamma och pappa medans vännerna va ute och hade det roligt. Så då hade jag nog heller varit den där "normala" nitton åringen som kan göra vad som helst och det finns inget som hinder den förutom pengarna/tiden...
IT SUCKS TO BE ME! Ja det är faktiskt så jag känner ibland att det sueg å va mej, många som säkert tycker jag är löjlig men ni kan ju testa på i ett halvår och se hur det är? det går i ups n' downs.. så är det bara.

Finns gånger då jag har gömt mej i mitt rum och bara gråtit och gråtit och inte har kunnat slutat för allt är bara åt skogen. Vill ju inte heller prata om det med andra för det känns inte som det är någon som skulle förstå hur jag ser på det. Den enda jag verkligen har pratat med är Tess och hon lyssnar på vad jag har att säga inte som alla andra som avbryet mej och säger "Men du är ju smal och snygger, det finns inget du kan klaga på så som du ser ut.." bla bla bla! MEN NI HAR INTE SETT MEJ! jag DÖLJER det! Ah det finns ju en till som alltid lyssnar och är där för mej du är också guld värd! -Tack! Du vet säkert vem du är.. :) Finns ju också en som alltid får mej på glatt humör och får mej att glömma för en stund! Du är galen! :D

Finns det ingen som bara kan komma och hämta mej och säga (sjunga skulle vara ännu sexigare iof.. )

Follow me
Everything is alright
I'll be the one to tuck you in at night
And if you want to leave
I can guarantee
You won't find nobody else like me

You don't know how you met me
You don't know why, you cant turn around and say good-bye
All you know is when im with you I make you free
And swim through your veins like a fish in the sea
I'm singing....

Follow me
Everything is alright
I'll be the one to tuck you in at night
And if you want to leave
I can guarantee
You won't find nobody else like me


Känner ni igen den? Uncle Cracker med låten follow me.. Och här kommer den, men skit i hur videon är lyssna bara på låten! Det va nämligen den enda med bäst kvalité på ljudet :)




Ah! men det va skönt att skriva av sig och nu kanske dom som ska förstå förstå.. Nu ska jag ta och bädda ner mej i min goa säng och sätta på Dirty Dancing.. ;)

Ah.. Jag glömde säga att lasagnen va jätte god! Första gången man gör en å den blir superb!

Natti natti
Schyyyss!
// R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0