nytt jobb med björn gustavsson? :S




så dom pissar slusch puppy!

många responded på lilla björn gustavsson, så jag tänkte slänga in ett till litet klipp..
Tycker också han rockar.. ;D



Jag va inne på White med sytra mi Angelica här om dagen , för att höra om platsansökan dom hade ute för Angelica va sugen på att hitta något nytt. Men det va för lite timmar för henne så det slutade med att jag sitter här hemma nu och filar på en arbetsansökan. Känner att jag vill göra något nytt och han något som ger mej lite mer. Plus att jag får lite ber betalt på white än på H&M/PROFFICE. Så nu då om jag nu skulle få jobbet så behöver jag inte känna mej stressad inför usa, är nämligen rädd för att det inte ska gå runt till allt. Skiter ju fullständigt i om jag har pengar nu här hemma, för jag ska verkligen spara så jag kommer till MARIE!! Blir fruktansvärt besviken på mej själv om det slutar med att jag inte kan åka ner och tänkt så många jag gör besvikna om jag inte far?

Det är så jobbigt att allt ska handla om jobb och pengar. Man jobbar för att få pengar så man kan överleva. 80 procent utav ens liv är ju jobbrelaterat och så tycker jag det inte ska vara. Titta på medeltiden eller man behöver inte ens gå så långt bak som medeltiden, ta for instens "lilla huset på prärien" tiden.. Då va ju inte allt jobb, men det va ju där i och för sig dom grundade det..
-smart!

Nhe.. men man ska nog vara glad över hur bra vi har det, undra vad dom klagade på? ; )

Gosch! känner mej typ som johannes på jobbet som börjar prata om en sak och slutar med något helt annat så kommer han inte ens fram till själva poängen för att han glömde av va de va han pratade om.. ; D

Såå åter gå till jobbsnacket nue.. ; )
Har även pratat med min chef på H&M, Catrin om jag har möjlighet att komma tillbaka efter sommaren alltså efter USA för det är ju inte ens säkert att dom på white vill ha tillbaka mej när jag åker iväg. Då sa Catrin i alla fall att om dom söker/behöver mer folk (villket hon tror att dom behöver) så är jag mer än välkommen tillbaka! Hon tycker att jag verkligen ska ta changsen att söka jobbet. Så vi får se hur det blir men jag hoppas innerligt att jag får jobbet, min gamla klasskompis från dalsjöskolan, Karolina jobbar ju där med. Vore jätte skoj att få jobba ihop med henne!
-Håller tummarna!   

Ah.. Men det va väll typ det jag ville säga..

JO!!
Jag va på min AROMA MASSAGE idag! :O Sååååååååååååå jäkla skönt!
-Tack för en underbar present Nathalie!

Fortsätta och fila på ansökan samtidigt som jag tittar på GOSSIPGIRL



SHYYYZZ
// R

Kommentarer
Postat av: emma

men becca, har du glömmt berätta detta för mig?? fick du jobbet eller inte??? antagligen inte eftersom ja inte hört nått om det hehe...
fan va man missar när man är i New york känner jag :P

2008-03-21 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0