Runaway to the stars

Jag måstre erkänna en sak


mina planer till usa är att jag inte ska komma hem igen, jag vill hitta något (mer än min familj där nere) som gör att jag kommer att stanna. Om det så är mitt livs kärlek eller bara ett jobb bara det är något som håller kvar mej. Jaa i alla fall tills jag känner mej redo att komma hem till sverige igen.


Vet inte varför men jag har alltid velat förflytta mej till usa och nu känns det som rätt tillfälle att göra det, känns inte som om det är nogåt annat som hindrar mej från att sticka/fly förutom min familj och mina nära.


Jag ser upp till marie som bara gav sig av till usa och hade modet att stanna kvar och visa att hon klarar sig sjäv, att hon är självständig och kan stå på egna ben. Så hon fann sin kära eller ja, så Shaun fann Marie.. Så dom träffades händer bara i filmer kanske jag har redan övertygats om mitt förra inlägg om kärlek i film och i verkligheten?


För att göra en lång historia kort:

Shaun skulle gå in på en bar då fick han den känslan "att den första tjej jag ser där inna ska bli den jag ska leva resten utav mitt liv med" och där satt murre med sina vänner som en uppenbarelse.. och sendan dess har det rullat på..


Den kärleks historen vill jag höra om och om igen när jag kommer ner och lite djupare. Jäkligt impad måste jag säga! Jag menar det är ju inte sånt som händer...

-Bara i film..


image24
Är dom inte fina
 

Kanske är det bara att jag vill känna att jag är älskad eller bara att det finns några som väntar på meh hemma i sverige? saknad eller känna att jag är behövd? Måste nog bara få det bekräftat utan att dom behöver visa det bara för att jag har gjort mina små snedsteg. Utan bara att jag väljer att åka iväg inte gör några dumheter bara vara borta ett tag och sedan komma tillbaka.

Tror att alla behöver få sin kärlek bekräftad någon gång utan att man ber om det eller råkar göra något som inte riktigt va meningen.


Två gånger har jag gjort det misstaget och det ska aldrig ske igen om jag själv får bestämma, får bara hoppas att jag tänker mig för innan jag aggerar.

Jag vet att jag har en massa runt mej, men ändå så känner jag de dära tomrummet som ingen vill ha. Så därför tror jag att jag måst iväg och hitta mej själv först innan jag kan låta någon komma in på mitt liv.


 





Åh herre gud va passé allt detta lät men jaa det är nog så jag tycker och känner hoppas bara att det blir något stort utav min resa, vilket jag tror.


Shyyyss!

// R


Kommentarer
Postat av: emma

förstår precis va du menar, känner så med.
typ att manär själv på något sätt o världen emot sig.. men jag tror att allt kommer lösa sej. det måste det! vi är ju BRA människor becca. hoppas att du kommer hitta det du vill i USA eller att det du vill kommer hitta dej. =)
LOVE U.

2008-03-21 @ 21:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0