Tack för en FANTASTISK kväll!

Kvällen är över och jag vill bara säga att jag hade det FÖRBANNAT SKOJ!

Jag va ju som sagt hos Jennie och väl där va fina elin (som ska klippa mej snart, hon r en KLIPPA!) och Emma allas lilla hallåa! Sen kom min lilla Emelie! Vid "sent" kom alla anda Martin, ???, Elin2, Carro, Carros vän även Maria och Sandra kom förbi en sväng innan vi skulle gå vidare till Vimmel. Sandra du verkligen krossade min tå!

Så jäkla kul att få träffa maria igen, har verkligen saknat min lilla mia med den rätta party attityden, "så rrrrrrrrroligt ska vi ha!" med ett riktigt rullande R i roligt, är så typist mia. Vi har nu i alla fall bestämt att vi ska ta och träffas på fredag alla tjejer, om nu resten kan. Men annars så blir det bara vi fyra/fem.
Gladde mej verkligen att Mia VERKLIGEN vill få tillbaka kontakten med oss igen och denna gången så ska vi verkligen ta tag i det! Och det har vi lovat varandra att vi ska göra och jag tror verkligen nu att vi kommer att hålla det, slå mej om jag har fel.

Väl ute på vimmel så träffade jag min lilla Falken! :D man får alltid så varma kramar av honom och alltid lika kul att träffa han. Han gillade min klänning, och de va han inte ensam om. Va jätte många som stoppade mej och berömde mi klänning. Kanske därför jag hade så kul? För att mitt självförtroende va på topp, det fanns inget som kunde stoppa mej. Sen kom en amerikansk kille och beundrade min väska.. ;D

Ja det var mycket kul som hände på vimmel kan inte berätta allt här men det va mycket skak på rumpan och flörtningar som gick runt.. ;)

image10

Ah! som ni kanske märkte så hade jag inte på men något utav kläd alternativen nedanför, blev att jag och Angelica bytte kläder. Jag tog hennes klänning och hon tog tunikan.. ;) Båda va mycket snyggare i varandras kläder.. ;)
Klänningen va ännu snyggare i verkligheten! Siden, lila och guld färgad. Och notera att det lila är flygande fåglar! Skit snygg, måste ha en likadan!

Oj klockan är strax efter 04.30.. nu måste jag sova och orka kommande dag.. tur att man är ledig på måndag så man slipper ta ledigt en dag som jag gjorde förra veckan för jag inte hade sovit på helgen utan varit ute med mina vänner.. Men det är så min energi fungerar just för tillfället. Jäkligt jobbit men det är bara att bita ihop..

Natti natti! och tack ännu en gång för denna fantastiska kväll/natt!
Schyyyyss!
// R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0