Tired..

Jag är trött.. Jaa fast jag har ju varit tröttare, men jag är trött!
-Tecken på att mina värden har sänkts? Eller är det bara för att mnin kropp säger stopp? Att jag inte orkar lika mycket så som jag tro? Att jag inte är stålmannen?
Jag har ju pressat mej själv väldigt mycket de senaste veckorna att jag ska jobba jobba jobba för att jag ska få ihop pengar till USA och det är den BÄSTA motiveringen till att jag gör som jag gör.
För det är ju nu jag borde vara pigg för att börja jobba som en vanlig människa när jag har slutat med venoferbehandlingarna. Så därför jobbar jag, för det är ju det alla andra gör och faller det ju naturligt att jag ska göra det med.
Någon gång måste jag ju börja och då började jag med det men nu, ja nu är ja ju så trött att mina ögon går i kors på jobbet redan vid tolv men det kanske det gör på alla?
-Ja, vad vet jag..

Jag kanske inte ska pressa mej själv så mycket hur mycket jag ska jobba, men om jag inte gör det så mkan jag ju säga bye bye till moster och det vill jag ju inte. Så jg ska kämpa på och se om det kanske är bara att man måste ställa om kroppen?

Som Mia säger till mej för att motivera mej:

"Det är inte värt att börja dricka nu, tänk vad du har att se fram emot i sommar i stället och vad du skulle missa om du gjorde ett snedsteg till.."

Och det tänker jag verkligen på!
Men nu motiverar jag mej också till att jobba mer för att jag ska äntligen få komma ner till moster! Och då borde det ju leda till något bra.

You want it, you got it
You need it, but you know you gotta have it
The music is freein'
Out on the weekend, Out on the weekend, weekend


Men det jag ville säga va att jag är lite trött nu så om jag skulle vara lite grinig eller tjurig så ta det inte personligt, det är bara att jag är trött. Snart är jag tillbaka.. ;)
Kanske inte ska jobba över så mkt som jag har gjort denna och förra veckan i alla fall.. Eller det ser jag ju på kommande lönebesked om det skulle behövas eller inte, för förra månaden jobbade jag ju inte över. Kanske räcker ändå...


Nog om det nu! Jag "tittade", a jag halv sov igen om hela Greys Anatomy men själbklart så såg jag när bambi skulle rädda bambi och så såg jag när snygge Alex pratade med Yang om att hon saknade Rebecca.. Jaa, det isade till i hela kroppen. Om det skulle vara någon av oss som saknade varandra så kulle det nog vara tvärt om.. ; D Men kommer INTE att glömma den tiden vi hade tillsammans.. Hyser ingen agg här inte.. Mer eller mindre bara glad att vi har den kontakten vi har idag.

Jag måste erkänna en sak med.. :$
-Jag såg aldrig slutet på "NURSE BETTY", men jag såg på filmen men sen blev jag så trött så jag stängde av den. Herre gud va hon är pinsam. Men jag tror att jag är i själva slutet nu i alla fall, är där när "betty" är som gislan.. borde vara slut nu snart..
Men ska se på slutet ni ikväll å sen blir det nog en utav filmer na jag fick låna utav Fredrik..


image15


Så med detta vill jag säga god natt! Höres imorgon.. ; )
Natti på er
Schyyyss!
// R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0