UTEKVÄLL MED SYSKONEN OCH EMMS

Jaa och självklart så ska jag vara nykter.. vill ju inte riskera att bli dålig igen. Skulle inte för den delen få för mej att såra och utsätta min familj för den oron som jag gjorde då när jag va ute och fick mitt blödande magsår. så jäkla fult ord.. men det är så det heter jue! 

I alla fall så är jag osäker på vad jag sak ha på mej! Vet inte om jag ska ha på mej min svartgråa tunika, eller min nya vita stora skjorta med ett snyggt bälte till.. Ah tunikan är ju min mammas jue, men får låna den av henne ;)

image5
Aa här har vi ju den vita skjortan.. 


image9
Jaa eller denna gråsvarta..

Jobbigt, men jag tror nästa att det blir den vita skjortan.. :) Hoppas bara att det blir kul ikväll nu då. Mina systrar A och J ska med, så då blir det något extra. 
Klockan är fem, om man kanske ska snygga till sig lägga make och måla naglarna.

Nu ska jag lägga min Juice på kylning. ;)
säger som Adam och Gry
-Schyyyss!
// R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0