we belong together

Åh fy fan vad glad jag är att livet i filmer är inte den samma i verkligheten!

Kollade på a lot like love just, den som gick på femman. Ah det är ju den med Ashton kutcher och Amanda Peet där dom aldrig riktigt kan släppa varandra och gå vidare efter ett snabbt knull på ett flygplan. Och till råga på allt så tar det ju typ sju år innan dom blir ihop! Aaa eller förstår att dom inte kan vara utan varandra. Detva ju allt för tur att det inte va han som skulle gifta sig i slutet där, nhe för det va ju bara hans cp syster så dom kunde slå sig till ro. Ja menar ska man hålla på och gå runt i år och dar helt miserable? Aldrig i helvete. Ne det skulle jag aldrig vilja göra gå så här i flera år tills graven ropar på mej då eller?
-Ne tror inte det!

Men sedan so vore det väll trevligt om det skulle bli ett happy ending, men hur ofta händer det i verkligheten? Och sen behöver det ju inte vara den jag tror det är heller det kan ju vara någon heeeelt annan, ja en som jag kanske ah tex. killen jag alltid springer på när jag handlar eller killen som man alltid möter på krogen. Ja för i så fall så är det en helt omedveten "a lot like love", bara att vi aldrig direkt har pratat med varandra i sju år men jämt springer på varandra.. Det skulle ju va lite coolt iof..
-så då kanske man vill att livet ska vara lite som i filmvärlden.. ; ) Ah och om man tänker på Dirty Dancing... ja då VILL man verkligen att den ska vara precis som i film! hahaha

-Tänkt va fort man kan ändra sig..

image19

Ah åå sen så tittade jag ju på den me för Ali Larter va med i filmen, genast då blev jag ännu mer taggad för att forsätta minska på vågen! Whop-dee-fucking-doo!

image20


Mitt mål är att jag ska va snygger som skogen änr jag ska entra USA, för där är det ett måste att va snygg, annars så kan jag inte va mej själv. Men det är mååånader kvar innan jag kommer komma sit så jag kommer att ha lång tid på mej, sen så tror jag att jag kommer att lyckas långt innan jag kommer ner dit. Det är givet.

Idag har jag bara varit ledig från allt, alltså jobbet och för sedan springa runt på stan och vänta på att mamma ska sluta jobbet. Har varit jätte skönt att sova, vaknade vid sex då jag brukar gå upp för att jag ska till jobbet och kände paniken i mej för att jag skulle gå upp för att åka till jobbet. Men sedan kom jag på att jag inte skulle jobba, somnade om så snabbt och skönt. Så skön har nog aldrig min säg varit innan. Har varit så trött det senaste, bara glömt av massa saker jag ska och har lovat göra så tom mina nära har blivit sura på mej bara för att dom har bett mej så många gånger. Men jag kan inte hjälpa det, och det är ingen ide att försöka förklar och säga att jag är trött för man förstår ändå inte vad jag menar. Tycker väll att jag ska sova mer, men så går det ite riktig till. Biter ihop i stället för att försöka, vill ju inte att dom ska tro att jag är en liten vekling eller något eller att jag bara är lat. Mitt humör är inte den bästa heller, ibland vill jag bara sitt och vara tyst och inte behöva säga något och då tror man att det är något med mej att jag är ledsen eller att jag är sur. bla bla bla. Å när dom frågar dessa onödiga frågorna. Eller att om dom upprepar allt jag säger och slutar med "eller?", men ffs jag SA ju det eller vi bestämde det jue! Eller är det bara jag som är dum eller jag vet inte.
Å denna om man svarar med en annan ton som är allt annat än glatt så är man altid kakig, sur på personen eller irriterad.
-Nu kanske dom som tar åt sig förstår att jag inte är sur eller nått liknande jag är bara trött. Då va det sagt.

Ah kan oxå tillägga att det kommer bli svårare att lägga undan pengar till usa än vad jag trodde, har jobbat så mycket jag orkat förra månaden näst intill varje dag ca 6h om dagen, men det blev ju knappt någon vinst där inte. Fan om jag bara hade orkat så hade jag skaffat mej ett nytt jobb fort som blixten så jag kunde lägga undan mer pengar! Jag kommer ju knappt kunna leva varje månad för jag ska lägga undan närs intill allt.
Självklart är det värt det, men jag vill ju järna kunna unna mej lite nya kläder till våren och kunna umgås med mina vänner. Det är ju tur att jag inte kan dricka ännu, för då hade jag ju vart fuckad helt och hållet!.. ; D
här är det verkligen "make ends meat"!
Men mamma och pappa kom ner till mej och sa att jag inte behövde betala hemma innan jag ger mej iväg till usa! Och det är en jäkla skön belastning att bli av med! Bara telefonen jag behöver betala sen är det inget mer! gött!
-Tack mamma och pappa! ni kommer att få igen det. =)

Väl hemma idag då så vaknade jag runt elva, ännu en gång skööönt! åt min lilla frukost tog min dagliga dos av mediciner sedan så kom vår lilla nisse från securitas för att updatera vårat larm system, mycket trvlig kille.. ; D Lagom till han gick så fixade jag iordning en sockerkaka med chokladsmak, lite grovhackade mandlar och kockos. Vet inte om den blev god ännu men det blev den säkert. Ibland så kommer kreativa rebecca fram och jag börjar göra något extra med mina bakverk. Ska nog ta och göra en god glasyr till kakan imorgon innan vi hugger i den.

Nu ska jag ta och se fortsättningen på la bamba, kännde igår kväll när jag låg och kollade på den att jag började bli för trött för att hålla koncentrationen uppe så jag stängde av. När det är en sådan viktig och bra film så vill man absolut inte missa något i filmen.
För alla som inte vet vilken film det är så handlar den om gamla rockarn Richie Valens som gjorde hittarna bla "Come on, let's go", "Donna" och "We belong together"..

Liten snutt ur filmen och brae låten we belong together!




-Tycker verkligen att ni ska titta på den filmen!

Nu ska jag ta och knyta mej då så jag orkar att se resten
Natti natti
Schyyyss
// R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0