21 agusti är en fin dag..

Jag kikade lite på facebook, så hittade jag denna lilla grej! Det otroliga är att näst in till så stämmer det! :D Fast det är väll iof rätt lätt o göra en sådan grej så alla tycker att det stämmer in på en... Men de vart skoj i alla fall! Nu ska jag göra mig lite snygger för att sedan gå ut med min lilla vän Emelie! Så på åter seende!
 Bye!

21 August
Lucky Color:Amber
Personality Strengths:Compassion, Drive
Personality Weakness(es):Impatience
Successful Career Path:Fashion
Sense of Humor Style:Slapstick
Adjectives to Describe You:impulsive, courageous
Description:
Sweet and sexy - you surely do add a bit of spice to everyones life! People love to associate with you - and why shouldn't they, considering your bubbly nature and all-round cheerful personality!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0