Tiden går fort när man har roligt

Japp, den går fruktansvärt fort! Tycker inte det v längesedan jag va på min behandling på lasarettet men nu ska jag dit igen imorgon efter två månader. Tur är det att Angelica följer med mig och håller mig sällskap i en till två timmarna som jag får mitt drippelidropp, för inte kan jag läsa en tidning eller lösa mina älskade korsord för då kan jag vika, böja, klämma IV't så de stannar så makapären börjar pipa som in i tusan så att man får trycka på den fina röda "hjälp" knappen så de kan sätta igån droppet igen.. Blir så jäkla synkad då för de tar sån jäkla tid innan syster britt kommer o startar igång den.
-Hon funderar inte på och visa mig vilken knapp man ska trycka på så jag slipper kalla på dom? ; )
Blivande sjuksköterska/barnmorska o allt.. ;D Snart behöver jag ju knappt gå dit efter alla gånger de har stuckit mig för nu vet jag ju hur man gör efter att jag har sett när de tar blodprover o så! Kan ju bara iof va lite problematiskt att veta vilka rör jag ska ta, för de är ju olika för olika sorts tester.. :P Kommer ihåg lila, hel svart o rödsvart eller så va de röd gul.. :P
-Sinom tid!


Hetaste scenen i filmen
-Dance wht me..
-Here?
-Yeah, here!
 Något liknande säger dom.. ; ) Länge seden man såg den nu.. (a)


Måste ju även berätta om när jag o mina systrar åkte till hofsnäs för o bada.. Nathalie och jag fick för oss att vi skulle göra Dirty Dancing lyftet. Jag menar allt stämde in, det va solnedgång, vi va i en sjö, båda va snygga men ja de vart ju två brudar men de funka ju lika bra.. eller ja nästan för här kommer vi till det lilla lilla problemet, lillsyrran Nathalie fick ju äran o va Baby för det är ju givet hon är minst o nättast och jag fick va Johnny! Men jag är ju inte liiiiika starker som honom då, jag fick ju upp henne över huvudet men jag kunde ju inte direkt sträcka ut armana o stå kvar där uppe precis.. Men det gick ju bätre o bättre vill jag ju lova! Men träningsverk det hade jag dagen efter vill jag ju lova.. ;D haha Så på vägen hem så bestämde vi att nathalie skulle banta o jag skulle börja gymma! ; )

Sen gjorde jag något jätte tokigt och impulsiv grej idag! :D Men det tänker jag inte berätta om! =)
-Men tack för en jätte trevlig o mysig kväll på borås gator o torg! ; ) Förgyllde min soliga dag till ännu en ännu soligare dag!

Nu är det bäst att jag tar och kryper ner i systers säng, för imorgon kommer bli en tröttsam dag efter behandlingen, jag fasar inför kommande vecka.. :( Vill inte och hoppas att jag inte blir så nere igen efter behandlingen! Ska prata med syster om att de blir så varje gång, för det kanske inte är så bra?

Men natti natti nu!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0