Gudars!

Kors, viken mes jag är. En söt mes iof.. Jag va på city i stan efter en go fika med syster så helt plötsligt så ser man en fin brunett framför mig. Men men jag kan inte säga hej, för jag tyckte det va pinsamt, jag kunde inte må mig o säga hej för jag blev för nervös :$
Men tänk er själva en grönhårig blondin med två förpackningar blekningsmedel i handen..
-fjortisvarning tänker jag då men jag vet inte hur ni tänker men så tänker jag!
Kanske inte för att jag har så förbenat grönt hår men jag seeer det.. ; )

Men nu är det blekt igen o nu är jag fin o redo för att möta de fina ögonen igen.. ; )

Nu ska jag sova.. Jobba imorgon fast jag skulle vara ledig.. : O
-Pengar Rebecca, PENGAR!!

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0