remicade kan ta sig där solen int...

Jaag hatar o få remicade, jag blir alltid så trött o lessen när jag får den dumma behandlingen..
Finns inte mycke som får mig att le dessa dagar innan det börjar släppa
-Vill bara gråta : (

Chefen min tycker att jag är som en öppen bok... ; D
Hon ser direkt när jag inte mår som jag ska.. Gör nog alla andra med men hon frågar vad det är som tynger mig
och när jag väl ska prata om det så¨kan jag inte sätta fingret på vad det är som är fel eller tynger..
-då kom jag fram till att de måte va denna skiten!

Moåste googla o se alla fittiga biverkningar de har om de är en av alla tusen få är du han dom väntat på?
lalalallalalalalaaaaaaaaa
-fick ni lite musico me! ; D

Nu ska jag gå
-Taaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0