Grönska kan vara fint men..

Börjar redan så här i kvällens plast..
-Jag vill flytta!

Vet inte men jag tror det faller in när man hamnar runt typ.. -nu! När man bara känner att det är tråkigt som tusan hemma. Undrar varje kväll vad man kunde gjort i stället som kanske kunde vara roligare. Blir bara bitter utav att sitta hemma på kvällarna o inte ha något att göra. Låter illa, som om alla är jätte tråkiga här hemma. Men detä r dom inte utan snarare tvärt om! Men jag vill kunna ta mig vart jag vill, känner mig så låst. Kan ju inte ens starta en bra bra rellation med min stjärna, för att på kvällarna är hon ledig och har tid att ses men då kommer jag inte in till stan eller så kommer jag inte hem.. Och om jag har bestämmt mig för att jag ska iväg så måste jag stanna kvar i stan efter att jag har jobbat.. Sen när man är hemma så hör man de ständiga kommentarerna om vad man borde göra och inte borde göra. Fast man säger det inte direkt till mig utan man säger det till någon när jag är närvarande, fast i en heeelt annan sammanfattning. Nu gör väll jag samma sak antar jag, för man läser väll min blogg också..

Sen förstår jag nu varför syrran slutade på jobbet, funderar på att hitta mig något nytt nu. Är lite små trött o höra mor prata om vad jag ska göra o inte ska göra.
-Att jag skulle ta de där arbetspasset för om du inte tar arbetspass så får du inte vara kvar heller.. bla bla bla! säger jag då! Jag och MIN chef har kommit överrensom hur jag jobbar.. Och sen om de inte skulle funka så får jag väll stå mitt kast helt enkelt.

Vill inte vara gnällig men det är påfrestande o ha en hök över sig hela tiden som kommenterar allt. Jag vet att jag skulle göra ett dumt val om jag skulle flytta, skulle vara så låst där med. Skulle inte kunna resa som jag tänkt att jag ska göra o körkortet flyger genast nåra mil ännu längre bort.. ; D Men sen är de ju så att jag måste ju ha ett jobb så man kan göra alla dedär sakerna jag vill göra o om jag har ett jobb så måste jag va lokaliserad bättre..
-Bussarna går ju kasst!
Så jag förlorar på vad jag än gör..

FUCK!!

Jepp nu sa hon de oxå..
-one to many words..

Men jag känner att jag vill så mycket men bara står o trampar i luften!

I'll be damnd!

Nu ska jag sova eller något..

Bye!

Kommentarer
Postat av: Therese U

Jag vet.. Ta fler arbetspass och ta körkort! Mitt kostade 15,000.

Med körkort är det lätt att bo hemma.



Hepp! Nu säger du bla,bla, bla till mej oxå. Men vår mor är inte så dum alltid heller.. Bara lite svårt att inse det i bland för när man är ung är det lättare att bara se allt ur ens egna perspektiv. Man tar allt som kritik..

2008-06-08 @ 18:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0