Aerobic Striptease!

ojoj OJ! Vad barn gör för varandra!

Kollade på Sjukhuset på trean, som jag alltid gör. Och där får man följa en kille som har leukemi (blodcancer) heter och är i tonåren. Och då har alla killar i hans klass rakat av sig håret för honom så han inte ska känna sig utanför och hedra Mårten. Och det måste ju betyda enormt mycket för honom att dom gör den gesten! Jag blev jätte rörd när jag såg det på tvn.
-kom ett par tårar från stålkvinnan..

Har ju varit ledig idag så jag har möblerat om i mitt lilla rum.. =) såå atte de gillar vi..
-Ska sätta upp lite bilder på hur det blev.. Se om det blir godkännt!

Ni undrar hur det går över jobbet på White, men jag har inte hört något ännu i alla fall, men vi får ju se. Har som sagt hinder. Ska ju till USA! :D MEn jag vill VERKLIGEN ha jobbet! Tänkt så kul man skulle ha det på jobbet! Alla som jobbar där är lika gammal som mej och känner karro sen innaan osv.... : D
-Men ta inget i förskott, att jag inte skulle få det eller får det.. Det åter står och se!

Imorgon så ska jag till jobbet, John har inte ångrat sig med sina två veckor "semester" hemma och i gymmet. Men jag tror allt att han kommer komma in tidigare.. : P
Och Jim han är inne på sin sista vecka hos oss, jäkligt kiligt måste jag säga.. :(
Men får hoppas att det finns mer att göra så han kanske kommer tillbaka till oss som han gjorde nu! :D Åå lika kiligt är de att min resekompis Filip inte kom tillbaka som Jim gjorde... Men springer på han tids nog oxå, om inte annat så blir de la i USA om allt klaffar!

Tittade på Gynning idag! ;D Helt otrolig är hon, fick ju för sig att hon skulle bli en stjärna i hollywod.
-Gick ju sådär.. Men kul att se på! Skulle ju haft hennes kropp. Om man såg ut sådära så skulle man inte ha något att klaga på, jaa kanske hennes/(mitt om nu så då) osäkra skratt jämt och ständigt.

Did I mention that I had downloaded Carmen Electras DVD training program?
-Jepp det har jag gjort och det ska bli skit kul att träna de! Ska börja med det imorgon och då kommer jag med resultaten och säger vad jag tyckte om de. Längtar redan, skulle vilja sätta på det nu men nu är det för sent för det och mor och far sover ju så vill ju inte störa dom.

image39
Till en snyggare kropp.. ;)
-Så hett!

Kanske inte riktigt så men ändå! :D

Nu ska jag ta och skölja ur min hårinpackning och sedan sätta på en av filmerna jag fick låna utav fredrik på jobbet. Får se vilken det blir..



Natti natti på er!
Schyyyss!!
// R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0