damn he's a good kisser!

Det är inte sant! Vet inte huuuuuur många gånger jag har gjort det nu, men nu börjar jag bli riktigt trött på mig själv!
MAC och PC har inte samma kort kommandon!! FFS!

Jaa med det vill jag säga att jag har suttit i en timma i onödan och skrivit om gårdagen, för jag råkade radera ALLT!
Jepp, markerade hela texten o tryckte ctrl C..
-Poff så var de borta! skulle ju bara säkerhets kopiera det innan jag laddade upp det..

EXCELLENT.. ;D 

Det är ju bara att skratta åt det, men otroligt kiligt när man har lagt ner mycket tid på det. Undra ens om jag kommer kunna slutföra detta jag har skrivit nu.. ;) haha

Men det jag vile säga innan var att igår hade jag en jääääätte trevlig kväll firade gumman min, ja för hon fyllde ju 20 i onsdags! Kom hem till Emelie tidigare så vi käkade lite god mat och så fick man ju även smaka på den goda tårtan som dennis gav henne! Sen flög de smink borstar o maskara för fulla muggar! Hjälpte gumman o hennis mor med att lägga skuggan, riktigt stolt om jag ska vara ärlig! ;) 
Festen började redan när man skulle fixa bålen, man måste ju smaka av.. ; )
Senare var det både Singstar och Buzz som vi gick loss på! Och mitt lag, PIMP som bestod av Isabella o n lite plupp tog ju hem alla gånger! ; ) KORS vi rockade. Första gången man spelar o det går så häääär bra. 
-Kuligt! 
Tog ju även hem ett par gånger på singstar, haha men de är ju mindre intressant! 

For in till stan och väl där sprang jag på lilla Philip från jobbet! Alltid lika glader! Klart så sprang man på lille John också! Han va ju inte liiite kalas.. ; ) 
-Men om man inte är kalas så blir det ju inget kalas?

Väl inne på vimmel så mötte vi upp angelica och jennie med vänner, Angelica fyllde ju också år i onsdags så hon hade också fest för sig, men kunde ju inte komma. Så firade henne på vimmel i stället! Kvar från förfesten hos Emelie var födeledagsbarnet, henns kille och Josef, ja givetvis lilla jag då.. ; ) 
Mys hade vi!

Det va väll allt jag skrev i korthet om helgen.
Hände väll mer men det får bli o berört.. ;)

image58
lagom söndags sliten.. ; )


Stannade hos Angelica idag med så vi har haft en mysig dag med fika på cafe viskan och Angelicas goda soppa som hon har gjort innan till mej! :D Ska lägga upp recept på den så ni också får smaka på det goda.. ;)

Sammtidgt som jag hör klockan ropar SENT! så bestämmer jag mig för att det är nog lika bra att ajg slutar att skriva på detta kassa inlägget så jag inte förstör min blogg mer än vad jag har gjort med mina andra pissiga inlägg.. 

Så godnatt på er mina läsare så hörs vi mer imorgon! Och inga mer tabbar! får ju inte med allt som man skrev första gången jue!

Natti natti
Shyyyss
// R


Lila läppar är ju aldrig fel.. ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0