en snubbe i norrland har samma nr som mej fast man vänder på 43.. ;)

Jaa, det fick jag reda på igår utav en Johannse som kom in till vimmel tok tjurig bara för jag hade dissat honon genom att ge fel nummer.. ;)
-Jag har ju 0735blabla43 och jag gav 0735blabla34.. Men om han hade lyssnat på vad jag sa så hade han inte behövt bli surer, Jag la ju även in det rätta nummret för jag slog fel första gången..

Så då skämdes han lite allt.. ;) Men sen så va det ju rätt roligt att han tog fel nummer och han sa att de va den värsta dissningen han varit med om, för jag ville ju absolut inte träffa honom.

Vafan, han har jobbat på jobbet. Inte för att det skulle varit något hinder men jag är inte intresserad någonstans! Killen stoh nog i en kvart och beundrade och merömde mej.. -Neee, inget för mej som sagt..

MEN sedan så har vi ju givit ut mitt nummer till en oförglömmligt snygg kille! Jag och han mötte våra blickar alla redan när jag kom in till vimmel. Hängde av min jag och mötte upp mina vänner och för att gratta födelsedags barnet Catrin! Satt och pratade någon timma, går ner för att pudra näsan ;) tror ni inte att han står där mitt i rummet och suger tag mej med sin blick. Går emot honom och håller blicken kvar svänger av och snuddar  hans ben samtidigt som jag går vidare..

Hinner väll glömma av honom, men sedan när jag ståpr där nere med vännerna och dansar så möter jag hans blick igen *habba habba* när jag ska gå vidare till baren så tar han tag i mej och vi börjar prata och ger mej massa komplimanger som jag tar emot med nöje.. Han memmorerar mitt nummer och gå vidare. En halvtimma senare får jag ett mess.. Helt imponerad att han kom ihåg mitt nummer när jag sa det två gånger.. ; P Åh han va så snygg! låång, fina ögon och fint brunt hår.. Mmm precis min smak.. ; )
- Det gillar vi!
 Kan ju säga som så, att jag kommer ju vekligen gå ut nästa helg för att möta dom ögon igen.. ; )

för övrigt så va det ruskigt roligt ute på krogen! Men jag längtar tills Emelie fyller år för då ska jag festa till det! Klurar alla redan nu på vad man ska köpa till gumman min! något minnesvärt och fint ska det vara i alla fall.

Och förövrigt så va jag ju rätt heter ute på krogen.. ; ) har ju inte tagit några bilder men, ah! Karro "Åh REBECCA din lilla slyna! har du köpt den toppen!" :O HAHA Även håret blev berömt.. ;) så de färgade jennie bra!

image29
Jaa Denna topp va de jag hadde på mej då
med snyggare hår och make.. ;)


Brudarna från White va ju även på partyt så jag hörde med dom hur de verkar och hur det går. Men allt hänger på USA resan som jag har planerat till slutet utav sommaren.. Dom sa det att jag är näst in till given men somsagt usa.. Men jag vill ju åka! Men jag måste nästan se över något annat jobb för att kunna åka. Handlar ju om att ge och ta. Vet ju att Marie och alla väntar där nere på mej och det vore ju sunkigt att inte komma ner bara för ett jobb skull.
-FAN!! Det suger!!
Tror även att detta är enda changsen för mej att få ett butiks jobb för man måste ju ha bra kontakter för att få jobba i butik. Har alltid velat jobba i butik, men jaa..
-Får väll se

That I would do anything for love, and you know it's true and that's a fact
I would do anything for love, and there'll never be no turning back

Ah och nu sitter jag här hemma i "Dannike boet" *inside joke albin ;)* och är lagom mätt efter dagens måltid jag tillagade. Kul att laga mat när folk uppskattar det! :D Även Nathalies pojke Martin tyckte om maten.. haha Jaa han kom igår kväll till lilla nutteli, kikar väll på någon film nu antar jag.

Sa jag att Angelica gjorde världens godaste soppa igår?! Åh den va superb! inte för strak inte för svag, helt underbart goer! Tack för jag fick bo hos dej några dagar! Love!
Om ni undrar vad som hände med min design till bloggen så vet inte jag det heller. Men den kommer väll snart! :D längtar må ni tro!


image30image31
Så hära snygger va man idag då.. ;)

Nu ska jag ta och gå och titta på lite tv och svara på sms:et från mattias, ja för så heter han.. ;)


Shyyyss
// R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0