Hand upp!

Ja hand upp för er som dissar Videomix nya namn?..
-App! Jag är en av dom och vad är det man säger.. kan inte riktigt hitta det men SJUKT lamt namn! Läste i tidningen här om dagen att dom skulle byta namn. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta av fuleri!? Ja menar kolla in på den oo ser ni?
-Ser ju för faen ut som partajs logga fast i baby färger o i fetare stil.. ;D oserriösare kan det ju inte bli.

image47

Partajas vs Hemmakväll


Jaa innan va de i alla fall lite hippt att jobba där, jag undrar hur månfa som "skäms" för att säga att dom jobbar där nu eller mer eller mindre är stolta?
Undra när de rosa kuddarna kommer in eller de kanske redan har gjort det? Ett tagsedan man va där inne nu. Inte för att jag tror att det kommer att minska med ungdommar som laddar ner filmer för att dom har ett erbjudande till alla under 19 eller 20 år. Tror nämligen att de flesta kommer att fortsätta att vara bekväma framför sin lilla dator o fixa filmen den vägen. Då Kanske en bättre idé är att man kommer på en lösning där du laddar ner filmen på hemsidan för ett billigare pris och som då har ett bäst-före-datum?
-Men sen så vet jag ju inte hur man ska lösa den biten med datumet.. ;) Har ni en karamell att SUGA på! 

Tycker synd om er killar, men vem vet..
-Ni kanke gillart!

Nog om
det!
Eller ja, jag tror nog att de va de jag ville säga eller i alla fall få fram. Mer än att jag har jobbat rumpan av mej och att jag har världen goaste arbetskamrater just nu för tillfället! :D Har så jäkla kul på jobbet (no offence Johnny)! Men Ja nu somsag så kommer ju lilla johnnyboy tillbaka! Skönt att han kommer tillbaka med lite energi.. ; )
Men sen så kommer ju de värsta sämsta pissigaste, jaa kalla de va du vill. Han kommer tillbaka!
-NOOOO
Och det värsta är nog med att alla retar mej och jävlas med mej på jobbet! :O

-Ja värst är nog lille jim! :O


Jaa men vi får väll se hur det bliver på måndag när arbetsdagen börjar. HAHA
-Kors..

image48
Vad tycker ni om min uber snygga mobil? ;) Va o hämtade den här om dagen på 3!
Nya walkman 8 i minne! bätte kan de inte blii. :)



Jaa, Och uppdat. om jobbet på White..
Va där inne för någon dag sedan och pratade med Karro, och jag fick de inte tackvare jag skulle fara till usa i sommar. (HAHAHA, notice "fara") Så de känns ju lite suckie, nu vet jag i alla fall att man ska ljuga för att få jobb! :D haha. Men som Cartin på jobbet sa:

"Då är det något annat där ute som va menat för dej"


Och så får jag också tänka för man får ju inte bli bitter.. ;)

Men nu så ska jag ta och skölja ur min hår inpackning och sedan fixa någon bra film att se på! :D
Såå natti natti på er och så hörs vi snart!

Schyyyss!
// R

Kommentarer
Postat av: sofia

okeej:) vet du en bar blogg?

2008-03-14 @ 23:14:03
URL: http://www.sofiaandremo.blogg.se
Postat av: ankan

Ha en trevlig helg! :D

2008-03-14 @ 23:18:00
URL: http://ankaaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0