HORROR!!

ojoj! jag har tittat på en SÅ bra film! heter The Orphanage. Är en spansk film som fick en att få ståpäls och SKRIKA halsen av en! Filmen hade verkligen ett så fint slut.. 
-Ah jag tycker vekligen att ni ska se på den.. Oj OJ!

image46

Sovit hos angelica i två dagar nu, vilket har varit väldigt skönt! I onsdags så sov jag hos henne bara för att jag slutade jobbet sent så jag inte hann med bussen hem. Hade en riktig go mys kväll med kex o brieost!
-GOTT
Och idag, torsdag så sover jag hos henne för att jag skulle träffa lilla Emelie efter att hon hade slutat jobbet. Ville inte stressa o så för att jag skulle hinna med bussen hem så jag stannade i stan en natt till.

Har inte sovit alls mycket hemma, från fredag till söndag så sov jag hos Angelica för basket match och krogen o nu ja nu va de för jobb och vänner! Är ju även kul att få träffa Angelica och Mehdi lite mer än vad man brukar göra så de kommer de att bli mer av! :D

Längtar så tills dom flyttar in i Kamelian husen som dom bygger på nu, ska bli så kul o se hur det blir! Och snart så flyttar ju Mehdi in hos angelica tills deras nya lägenhet är klar!
-SPÄNNANDE!

Nepp! Dags att krypa ner i soffan och sova.. 
Natti natti!
Schyyyss!
// R


P.S 
Sa jag att Han tänker på mej? 
Ah, klart det är ömsesidigt.. ;)
natti

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så jättemycket!!!

2008-03-14 @ 07:44:59
URL: http://dizela.blogg.se
Postat av: Linda

Var med i min tävling på min blogg vettja;)Vinn en bodylotin..

2008-03-14 @ 18:40:43
URL: http://hummingbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0