I de lugnaste vattnet simmar de fulaste fiskarna...

Imorgon så blir det party utan dess like!
-Ja i alla fall för alla andra för utom *trummvirlel som över går till pampa papaaaaa!*
        -MEJ/JAG!

Ja jag har ju planerat ända sedan min lilla insident i julasat att jag skulle få festa loss med mina vänner igen efter ett lååååångt uppehåll.
Men nu så får jag inte det för kära mor
-Jag som till och med värmt upp några helger för att det ska gå bra eller att jag ska må bra. Men det blev ju PANNKAKA av det

Och vem fan är van att allt ska gå som de ska?!
Ah inte fan är de jag i alla fall!
-fittzor!

Och nu är jag så jäkla trött på att jag är så låst. Jag är ju för i helvete 19år och då ska man kunna göra det man vill! Ja, i alla fall allt som en 19åring ska vara med om!
Jag menar, hur många är det som sitter raka i ryggen, ler fint och skrattar lite när man ska. Fast i själva verket så har man så jävla tråkigt för att man ser alla bara blir fullare och fullare så att endel inte riktigt vet vad de ens heter?
-Jaa men det måste ju i alla fall vara JAG och BJÖRN GUSTAVSSON..

image53image54



OCH NU DÅ?!
När i helafriden ska jag sluta behöva tänka på alla förbenade konsikvenser om jag skulle vilja göra, dricka eller äta något?
Jag vill bara kunna knäppa med fingrarna så jag bara åt minnståne kan ta en lite paus från allt och kunna göra och kanske till och med se ut som jag vill! Ja så som jag va innan och allt jag kunde göra innan. Lika väll som att man kan ta semester från jobbet några veckor så skulle de ju igentligen finnas något för oss..
-Man kan ju alltid drömma?

Detta är jävlar i mej ett viktigt "I-lands-problem"..

Och det va helvete vad jag svär!
Märkte det på jobbet härom dagen, kvittade vad jag än sa så svor jag ju näst in till hela tiden. Blev ju pinsamt till slut! :O
-Herre gud

Brukar ju inte svära i min blogg, men nu kände jag att allt, ja allt som jag känner måste jag få ur mej. Det är ju där för jag fixade denna bloggen för att jag va tvungen att få ur mej det jag ville säga och hur jag mådde.
Ett tag trodde jag ju att jag skulle gå i sönder för att jag hade så mycket innom mig som jag inte kunde säga rätt ut till folket. Då kom jag på att om jag startar en blogg, för då får jag ut allt innom mig samtidigt som de andra fick reda på vad jag igentligen kännde och hur jag mådde.
Tror mycket därför jag är mycket gladare och ser allt mycket ljusare än vad jag gjorde för två månader sedan. Då va allt verkligen pissigt, höll gråten inne nästan varje dag.

Och kan det vara därör jag har "röta" som jag sa innan?
-jag är lycklig och nöjd med tillvaron så attj ag inte behöver skriva mer?

Eller är det bara för att jag vet att folk igentligen läser min blogg? Men då borde ju igentligen jag vilja skriva mer.
-Men kanske är rädd för vad folk ska tycka, tänka eller komma med idiotiska kommentarer..

Det är ju ett par frågor som tåls att tänkas på.. ; )

Lille jim på jobbet har en hälsning med..

image55


Hahaha, trodde jag skulle dö nör jag fick han resterande brevorder som jag skulle göra klart. Och det första jag tänkte va om han har gjort den dära haren många gånger? Och denna "Nej, absolut inte!" där fick han mej att skratta liiite till! ;D Nu förstår ni ju inte direkt vad den lappen betyder men. Ah och det är ju lika bra att ni inte får reda på det heller. Är ju som sagt kass på att förklara en del grejer. : P

Men nu har jag suttit här ett tag och under tiden har jag funderat på om man ska ta och krypa ner i sin STORA säng och kika på någon film?
-Men villken?

De första som slog mej var ju som ni alla kan räkna ut , Dirty Dansing. Men sen så kanske man skulle ta och se GOHST.. Det är svårt.
-Hann ju inte ge filmena jag lånade utav Fredrik, för han gick ju på pappa ledighet tidigare än vad jag trodde. Så man kanske ska ta och se på någon av dom igen.

Faen, jobbigt!
-och ja, jag vet jag svor igen..

bad habit kallas det för. Måste tänka på vad jag säger!

Och nu har jag kommit fram till det, det blir ingen av filmerna ovan utan det bliver
-CIDERHUSREGLERNA!

En mycket bra film som jag råder er att se den om ni inte har sett den ännu! Tobey Maguire och Charlize Theron är med plus att det är Hasse Hallström som har gjort den, en svennis. Är också en av mina favoriter, kan se den om och om igen!



Så jag säger som Dr Whilbur


"Goodnight, you princes of Maine. You kings of New England"

Jepp godnatt mina vänner! och sov så gott.. ; )
Natti natti

Schyyyss
// R

Kommentarer
Postat av: Robin

Varsegod :)
Om jag mår dåligt och måste spy det vet jag inte än då min ätardag börjar idag så det får bli ett avgörande senare under dagen om hur jag mår ;)
Nu blir det vilket fall att åka ner till bageriet och köpa bröd för att avnjuta det.

Jobbig situation du sitter i också, att vara 19år och ändå inte kunna ha lite frihet.
Mamma och pappa kan ju vara snälla och ge råd och försöka en att förstå saker man själv har svårare att förstå, men att bestämma vad man ska göra låter mindre roligt :(
Jag antar att mycket handlar om alkohol, men det går också ha roligt utan alkohol, även om mamma och pappa kanske har svårt att tro att man inte ska dricka oavsett om man tar med sig eller inte då det finns andra som säkert bjuder.
Men du kan ju säga det till dom att du håller dig nykter, så visar du det när du kommer hem att du är nykter :)
Då har du garanterat bevisat för dom att du kan ta hand om dig själv :)

Lycka till / Robin

2008-03-22 @ 07:26:15
URL: http://nerfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0