money ain't bad.. ; )

Gokväll!

Ville bara säga att LÖNEN är här!
-Och jag har köpt skor.. ; )

image62

På självaste Din Sko! 199kr, inte farligt alls! Funderar på att ta de svarta också. Men får se vad det blir. Måste ju tänka på resan om jag ska komma någon stans!
Men det va det jag ville säga kommer senare efter att jag har sett på Ya-Ya Flickornas gudomliga hemligheter med Sandra Bullock. Har nog lite kommentarer om den filmen också skulle jag kunna tro!



Men ja, på åter seende!

Bye
Schyyyss
// R

Kommentarer
Postat av: emma

åh vilken fin sida du har fått nu =) vann du tävlingen?? snygga skor oxå! spara pengarna istället för ett par svarta skor... du kan köpa billigare där borta, promise hihi

2008-03-27 @ 10:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0