Shape up or...

Nepp nu är de dags!

JA! Jag ska prassa mej själv som fan! För om man vill komma någonstan så får man ju banne mej ta tag i sej själv och sluta snacka, utan isället aggera! och höra något åt det!
Så därför bestämde jag mig för att jag ska jobba normalt som alla andra kan göra och strunta i mina gränser och vad jag själv orkar och kan göra.
För att jag vill inte sluta med att jag står fortfarande kvar i tråkiga sverige i augusti och bara vinkar av flyget som far iväg till san diego!

Säger som min "gamle" amerikanska engelska lärare i dalsjöskolan:

-SHAPE UP OR SHIP OUT!

OCH där me basta!

Alltså, jag är schemalagd från 8.00 - 13.00 denna vecka mån - fre
sen ska jag fråga om dom vill attm an ska jobba över. Så då jobbar jag tills lilla mamma slutar kl 17.00! Ah eller så går jag 16 får se men det är min plan. : )
Hoppas jag inte blir ett monster denna vecka nu bara, men iof albin tycker jag är en liten cranky biatch hela tiden så.. ; )
-Jämnar väll ut sig..

Och nu kanske jag lär mej själv att orka jobba mer än fem timmar om dagen. Men som sagt det återstår att se!

Igår och inatt så va jag och Nutteli barnvakt till lilla lilli och hampe stampe. Gick ruskigt bra! Båda va helt tokiga och väntade helt förbrilskt till att melodifestivalen skulle börja! När de väl började satt dom två som små ljus. Lugnast va dom väll när Amy Diamond sjöng.. ; ) Hampus "hatar" henne.. ; D haha
-tror att någon är kääärer..

image49
Amy på tv.. ;)

LIam somnade lagom till poäng utdelningen, de tyckte han va tråkigt så då bad han om sina små snuttisar. Under tiden Lilli sov så satt Hampe och tittade irriterat på poäng utdelningen när pirelli fick alla tolvor!
Han ville ju att Upp och Hoppa skulle få något också!
Men sen när det va över så låg Hampe i soffan och nästan frågade om han fick gå och lägga sig. Hängde med han upp till Tess o Anders säng för att starta teven och bädda ner honom.
-Sen va de LUNGT!

image50
Nu dom sova så sött

Timman efter så gick jag och Nathalie och la oss också, bar över hampe till sin säng. 10 minuter senare så kom lilla lilli för att sova med oss. Somnade som stockar några timmar senare kom fylle kajarna hem.. ; ) Tess kröp ner i sängen hon med och snick-snackade lite om kvällen...

Jaa, om jag nu ska jobba mer denna kommande vecka så är det ju bäst att jag tar och knyter mej!
så natti natti mina vänner och sov så sött.. ; )
DU me Albin! 


Schyyyss
// R

Kommentarer
Postat av: emma

haha amy diamond... :P

ja shape up rebecca! väldigt sant, man måste ta tag i livet man lever bara EN gång i detta livet o då får man banne mej se till o göra något! o det e ju super att du ska åka till french valley! vill inte se dej den 26 augusti.haha..
men jobba inte ihjäl dej för då kan du ju inte åka heller.. :D

2008-03-21 @ 21:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0