Våfflor!

Godkväll mina vänner!


Har precis kommit ur från badet, gissa om det va skönt! ; )
Innan jag hoppade i så kom jag på att jag tog ju faktiskt två bilder på lilla mej uppe i hallen hos emelie när festen hade börjat! En aning lullig bild men man ser ju någo lunda vad det är jag har på mig..


image60


Röd klänning, Zara
Svarta Leggins, H&M
Svart stelt armband från någon kass tidning
Silver armband med hängande hjärtan, H&M
Likadant i örhängen fast ett hjärta på var sida, H&M
Brandgult nagellack, Depend
Svarta Pumps, Din Sko

Ser ni även att jag har blonderat mitt hår yttligare en gång till, gillar färgen jätte mycket! Kanske en blekning till så blir det nog vitare!

I morgon är det ju som sagt Våffeldagen! Men kära mor fixade till lite våfflor till oss alla idag, lovar er att dom va rikigt goda! Syster kom hem med syster sönerna och mannen i hennes liv, så dom fick även smaka på de goda våfflorna. Lika så lillsyrrans pojke va här, jaa eller han har ju varit här sedan igår tror jag. Har ju inte varit hemma sen i lördags så vet inte riktigt när an anlände från U-hamn.. ;)
-Men nu är han här i alla fall! Oh dom tåv turtur duvorna har ju Påsklov nu jue, som man själv hade för ett årsedan! Saknar skola ibland måste jag säga. Ja hela greja, själva pluggande o den sammanhållningen man hade med sina vänner. Är kiligt nog inte som det var innan...
-Saknar er!

Är lyckligt lottad att jag har kvar min Emelie! Kors! vad skulle jag göra utan dej?!
-Love


 
image61


Nej nu ska jag krypa ner i min STORA säng och ladda inför jobbdagen!
så natti natti på er

Schyyyss
// R


Kommentarer
Postat av: Ida

Du var den första att kommentera :D Du får den bruna eftersom man bara fick kommentera en gång och du kommenterade med den först. Grattis! Skicka inloggningsuppgifter, två kort, vad det ska stå där man skriver "ditt namn" och ev. någon text du vill ha där det står "valfri text". Skicka till min mail [email protected]

2008-03-25 @ 10:25:36
URL: http://idamureen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0