Barnaskaran sover =)

Gissa om det gick bra på Glitter idag? (a) 
-Det gick mer än bra! Jag ska provjobba troligen nästa vecka.. Så nu ska jag ge tusen! 
För jag vill verkligen ha detta jobbet och det ska bli så rolig att få jobba med alla i så fall. 

DEt va inte alls jobbigt på intervjun, det va bara att prata på om allt mellan himmel och jord! 
Och sen kom frågan vad jag tyckte vad viktigt i just glitter butiken..
Och jag svarade:
♣ Den personliga försäljningen, just när det är en sådan liten butik..
♣ Alltid vara framåt
♣ Erbjuda kunden hjälp 
♣ VÄLKOMNA alltid kunden!

Och det va det hon ville höra, men hon la bara till hålla städat i butiken.. men det är ju en självklarhet! Kände mej smått stolt när hon utstrålade *extraordinary *

Hampus och Liam kom ju hem i eftermiddags, så jag o Liam trippade upp till Therecia och Sari under tiden Hampus vart på kals. Kors, har aldrig sett Liam så blyg som han va i början.. 
-men sen kom rätta jag fram! 
Han pratade om kingkong, katten och hunden hemma. Framför allt svärdet han hade med sig, som i själva verket va en pinne som vi hittade på vägen dit.. ; ) 
Liam lyckades krankaner på den efterblivna katten, sixten.. Tyckte den hade ovanligt litet huvud..
Ska lägga upp bilder som Tesia o Sari tog, dom fick nog många fina bilder.

image79




Jag har coola systersöner, stuprör o allt!

Nu ska jag ta och kanske krypa ner i sängen min, för liam ligger på ena delen av sängen min o sover nu..

Så natti natti mina vänner så hörs vi!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Therese U

Visst är mina killar coola! Dom är ju mina älsklingar.. Guuuud vad svårt det var att skriva in mailadressen.. Hm.. 1½ flaska vin kanske inte är så bra för fingermotoriken..
Ta hand om mina godingar!

2008-05-03 @ 03:07:10
Postat av: Therese U

Klart mina kids är coola! Dom har ju mamma Therese att brås på.. Det säger allt!
Guuud vad svårt det var att skriva mailadressen.. Kan hända att 1½ flaska vin gjorde sitt..
Ta hand om mina små!

Puss

2008-05-03 @ 03:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0