Crazy night!

Säger bara..
-Oj oj, klockan är.. ja mycket! och jag ska upp o jobba imorn lagom trevlig! Får se hur det går med det men ja ska i alla fall närvara på H&M och vara effektiv!

image90
I själva verket är min systerson en Kanin!
Ooch DET är liam som ser näst in till ut som en mutta...
-No further questions


Skulle sitta med syster och arbetskamarater på after work.. Slutade med att jag och -theresé bestämmde oss för att kila över till Harrys och ha det lagom trevligt med lite fuledans och rajtantajtan! Nog där så träffade vi Emelie och Dennis med vänner och rockade vidare!
-Första utekvällen tumanhand med storasyster och vi hade ruskigt roligt! kunde ju inte vänta mig något annat heller men roligt som vi hade kan man inte ha! :D

TACK!

och..
-GODNATT!

Nu ska jag upp om tre timmar och göra mig snygg för jobbet mitt!

BYE!

ååå, filofax.. :  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0