Fantastiskt väder!

sköna veckan måste jag bara säga..
Igår kilade jag snabbt som blixten in till stan utan något mål, Emma the star ringde mig o frågade om jag ville leka med henne? SJÄLVKLART ville jag det! Sprang runt på stan och självklart lyckades rebecca bli kär, jepp jag blev kär..
-Kär i en jacka!
Tror att ni blir lika kära när ni får se den! jag måste bara ha den, fast jag vet inte riktigt i vilken färg jag ska ha. Som ni ser så finns den ju i rosa, men den finn ju även i brunt!

image84
Visst klär jag i Rosa.. ; D


Syster Natt kom ju på att vi skulle köpa båda ihop.. Villket är välldigt smart! Bara att båda ska få den ekonomi som krävs för de också.. Jag USA, hon Festivaler.. Det går inte ihop..

Nåväl..
Jag o Emma sprang som sagt runt i stan och stoltsera, for senare hem till henne för att äta lite mat och fixa till hennes garderober efter usa.. -Hon har mycket kläder.. : ( Bestämde mig sen för att jag skulle stanna i stan, inte åka hem till ingemanslad! Skönt att slippa, men genast då misste jag min träning. Inte bra någonstans, men man blir ju aldrig nöjd ändå så vad gör det.. ; ) haha
Pinnar genast ner till stan för att ta en kaffe i parken möter då en Isabella och en Sabina, Glittrade mer än vanligt.. ; ) Sätter oss med dom och pratar igenom helgernas bravader.. ; ) Mycke prat och inget mer att tillägga förutom att jag och Emma hade en mysig dag, tog några foton¨får se om det blev några bra i så fall så lägger jag upp några inom det närmsta.. : )

image85
lika gott som det serut?
-Ooja!

Nu har jag peelat kroppen min för att ladda för en sooldag med syster min hemma på soldäcket!
-Måste bli av med ärren, förhoppningsvis så solas de bort! Trodde de hade försvunnit en del men de va lika mycke kvar som innan, ångest varje gång jag ser dom.. 
Efter lite sol o grill så faar vi in till staden för en grillkväll med Emelie och Elin!
-Kankse krogen sen.. ; )
Får se ska ju gå linnemarchen på söndag jue..  ;P



Natti Natti
Bye!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Den där blåa tröjan/jackan var skitsnygg, är det den från gina eller vart har du köpt den? För den ser inte ut som den från gina tricot, kramis!

2008-05-13 @ 17:16:56
URL: http://cbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0