Hyllan, min nya vän!

Oj! 
-Ja för det är de enda jag kan säga, jag är stum =)


image77
Är vi inte fina, kanske blivande kolegor

Mötte upp min fina fiina Emelie i stan efter att vi båda jobbat och hon solat. Sprang runt i stan som kunta kintel för jag skulle hitta något fint att ha på mig för "Valborgsfirandet". Tog sin tid men ja.. Ni ser ju resultatet ovan. De vart som en uppenbarelse när jag va inne på gina och provade något heelt annat än den där fina klänningen. 
-Va när jag stod framför den stora spegeln och posade i någon kilig topp jag hoppat i som jag såg den "fula" klänningen, tänkte genast.. Den måste jag bara prova för o see.. 
Kan säga så mkt att jag blev frälst.. ; ) Kan ju även meddela att jag och sabina har på oss likadana klänningar på bilden.. ; D Men inte vart de någon som la märke till de!

Efter att jag konsumerade denna fina klänning for vi till glitter, för att se om Emelie lilla kunde finna något fint smycke på jobbet sitt som hon kunde ha för kvällen! 
-Nog fann hon ett! Lika så gjorde jag.. 
Och lika mycket som jag fan ett fint armband så fann jag kanske min framtida karriär, nämligen butiksbiträde på Glitter! Har nämligen lämnat in en ansökan efter att Emelie, Isabella och Sabina tro sig tro att dom behöver en till stand-in efter att Emelie har börjat jobba på Icabanken! O vem passar inte bättre in om inte jag?

Så nu är det bara att hålla tummarna, för på fredag så ska jag nämligen träffa Maria på en intervju. 
-Får se hur det går! hoppas att ni håller tummarna för mej, för det kan jag verkligen behöva!

Efter detta möte for vi hem till Emelie för att fixa till oss för kvällen, lagom vid sex så stack vi in till stan igen och bestämde oss för att vi skulle dissa kortegen helt och hållet, så vi satte oss på viskan o tog oss en ÖL!
-kan ju säga som så.. Att det va många som va avis på oss och ångrar att dom inte gjorde likadant.. ;)
Efter detta for vi till busstorget där jag mötte min kära kusse ida, som också vart med i kortegen hon tyckte det va pinsamt att va med.. Deras tema va om Facebook, när jag fråga om någon hade sett dem så va de INGEN som hade gjort det. Så du kan va lugn. ; ) Bytte nummer och bestämde oss för en fika någon dag, så man kan ta igen allt man missat. Med sant nöje! 

For till andras -endast killar och jag och emelie.. ; ) Men kul va de! Emelie o jag for senare till X&Y för att sen möta upp kära Isabella o Sabina! 
-Träffade varken Emelie eller tjejorna så mycket den kvällen.. 
Men jag hade kul för de! Me råge! ; ) Va uppe på hyllan hela kvällen, tror inte det kunde bli bättre!
NU ska jag sluta prata massa strunt, ska ta och sova lite nu! Blev en lååång natt! 

Robin tipsade mej om ett bra band, tänkte dela med mig utav dess kunskap
-Att göra covers som INGEn kan klaga på!

Lyssna igenom!

Godnatt.. ; )

Schyyyss
// R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0