Idag om tre månader...

Så blir jag 20!

Och när man är 20 så kan man
-Säger det som alla 19, 18åringar skulle säga först bara för att få ha sagt det och säga det tre gånger till bara för ännu en gång markera det.. -Gå på systemet!

-Du Blir genast mycket mer självständigare än vad du blev när du fyllde de 18 små fjuttiga åren. Vilket kan vara liite skrämmande men ändå känns det bra!

-Inte för att det har någon betydelse här i borås men du har genast lättare att komma in på lite fler krogar. Tänk om borås kunde sparka igång ett riktigt roligt ställe där det hände lite mer. Så man slipper volvo nördarna, trädgårn nördarna och nu känner jag genast att jag ska sluta innan jag börjar säga för mycket så jag inte får hot meddelanden! ; D Men det är inte roligt när man går ut och väntar sig att man ska ha roligt så springer man på en hel drös som bara äter upp en med sina äckliga ögon och är lite hittan o dittan på en! -Nog om det!

-Här är det inte så mycket kan och kan göra när du fyllt 20, för du måste! Börja använda anti-age cremer! Nu ska jag berätta för er mina vänner vad jag har lärt mig under det året jag praktiserade på Kicks i knalle och på Borghs Parfymeri! Att när man passerar som jag sa innan 20 så ska du börja med de fantastiska cremerna på andrasidan hyllan, dröm och glöm Biotherms Young skin! -För nu är du för gammal! Och glöm inte solkrämen förbövelen.. : )

-Om du inte har tränat innan så är det nog bäst att du börjar med det nu, ja för nu så börjar rumpan släpa i marken. Japp det är sant, du tappar spänsten i lår och rumpa när du paserar 20..

-Ät mycket grönt och skippa onyttigheterna! För det syns över allt på dig.. Ögonen, hyn, dallret ja behöver jag fortsätta? Även gångjärnen känner av att du äter taskigt! Försök minska med alcoholen nu med, även om det inte är så lätt för vissa så klarar ni det! Tro mej jag är ett bra exempel på det, klarade mig fint utan fest i ett halvår. Fint och fint fick väll lite abstinens men ja måste man så måste man! Va dock lite svårare med andra uppehållet på 4 månade men det gick det också!

Jag vet inte men jag börjar ångra att jag har längtat tills jag blir 20 sen jag va en liten lort!
-Mycket att tänka på mina vänner nu när det går nerför!

Skulle googla en passande bild till detta lilla skriveriet och då fann jag genast ett test som man kunde göra för att få reda på om man levde ett sunt liv eller inte och NÄR man ska dö. Helt ofattbart att dom kan till och med säga datumet.. ; ) Kolla in själva och se vart ni ligger i skalan.. För att jag har ju såå bra socialt liv! ; D haha!

image92
Kors! 20 juni 2071 mina vänner då är jag rökt!

HAHA! nu såg jag "Carpe Diem"
-Fånga dagen.. TSS!
Men lite läskigt snart har jag levt mitt halva liv.... Snart och snart men tänk så jäkla fort tiden går!

Nu tror jag att jag ska ut och cykla min lilla mil!

Hej då på er så länge!
// R

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha jag fyller 20 om 2 månader, men nu längtar jag fan inte längre :P

2008-05-21 @ 19:26:53
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0