Ingemansland, ja visst!

Sicken gó dag det har varit idag!

Har bara varit hemma och vart mig själv för en stund.. ; ) Hoppade upp ur sängen och nu menar jag verkligen hoppade ur sängen, för motorcentralen ringde kl 8.00 som en liten idiot, för att meddela min pappa, min pappa som jobbar (som näst in till alla pappaor gör vid den tiden..) att den så kallade stötdämparen har anlänt deras lilla garage.. Nyvaken o hes som jag va så bad jag den lilla fåntratten ringa till pappa istället..
-Kanske lite lättare att prata med någon som pratar samma språk?

Hoppas att ni förstod att jag gick o la mig igen.. Vaknade som ny igen lagom vid elva tiden för att sen förtära lite frukost! hoppade in i duschen för att sen ta på mig den fiiiin fiina nyinförskaffade bikinin.. Gick ut till soldäcket hemma o låg där någon timma, ENDAST någon timma! Ja för längre kan jag ju inte ligga.. : / Men snart kanske jag får va mer i solen!
-Weho! Längtar kan jag säga!
Sen om det inte blir som dom har tänkt sig så vet jag inte om jag kommer att hålla det med att inte vistas i solen för mycket, jag måste ju få leva! Vill inte ha en sådan sommar igen! :D

Som sagt..
Jag solade o solade men dock va de lite molnigt, så de vart lite kallt ibland men bara solen kom fram så va de så skönt så skönt! En "kvinna" som är ledig näst in till varje dag kan ju inte leva lyx hela dagarna så Rebecca tog sig i kragen och startade några maskiner tvätt och fixade till i sitt rum genom att damma och damsuga!
-Någon som vill ha hjäl där hemma? ; )
Kan ju direkt säga som så att jag går inte med på vad som hellst.. : P Och i mån om tid.. ; D

Jo ja just de..

Jag skrev ju så mycket igår att jag hann loggaur innan jag laddade upp min bibel..
-Men de jag ville ha sagt ur det evangeliet va att jag insåg att mitt hus är plaserat på pricken i ingemansland! Jepp, bar men entrar huset mitt så har du ingen mottagning what so ever.. För utom i min säng, på tv bordeti bodegan och sist men inte minst i jackfickan och då är ju förutsättningarna att du har jackan i min säng eller på bodegabodet eller på kroken där man normalt brukar hänga sina jackor.. ; ) Ja för detta märkte jag när jag v a ute på en av mina kvälls rundor, då hade jag näst in till full täckning så att till och med den lilla 3g pluppen visades.. :O Jag som tycker att de andra  runt mig bor längre ifrån vad jag gör.. (a)

Sen ville jag ha sagt att jag va ute i lördags mest för att jag skulle pinna iväg till grand.. Men det sprack lika mycket som om mamma skulle prova göra mintkyssar en jul när vi va små och jobbiga.. :S
-glömde mitt legitimation..
Så det blev endast Vimmel för mig och kära syster Jennie! För där känner man ju vakterna och mannen som äger skiten.. Inte så roligt där när man hade väntat sig annat.. ; ) Men man träffade Jim i alla fall och han vart ju lika glad som vanligt, fick även känna på hans vääl kammade frilla jag kan ju tillägga att jag va försiktig med håret hans. Vill ju inte förstöra så länge han arbetat med att det skulle stå rätt upp..
Men sen när man stötte på han i kön till mcdonalds så vart han genast lite kaxig, frågade mig om jag kan köpa ut på mcdonalds nu när jag inte har mitt leg..  HAHA
-Vad hade jag väntat mig?

På söndagen där så mötte jag mina stjärnor Emelie och Isabella säger bara där att vi gick och gick och gick..
-Vi va där du inte va!
Mötte upp mina kära systrar Jennie och Angelica efter sex för att sen gå lite mer än vanligt. Så llt som allt gick jag från elva till nio halv tio.. Låg helt utslagen på jennies goa matta : ) SKÖNT!

Har även bestämt mig för att jag inte ska skriva om guldkornen, för om man gör det om man ens så nämner det så brukar det alltid försvinna.. Och det vill jag verkligen inte att detta ska göra! : )
-Så vart ni allt lite nyfikna..

Glitter ringde till mig igår och Maria vill att jag ska komma in och provjobba nästa vecka på onsdag och fredag! :D Då blir det i city dom två dagarna mellan 13.00 - 16.00 och 17.00! Ska bli jätte roligt att få komma in och jobba! Onsdag blir det med Sabina och på fredag blir det med Emelie, emelie har jag inte träffat så förutom att hon har hjälpt mig i butiken.. Men jag tror att hon är lika sköna som de andra tjejerna!

Har varit ute och cyklat ca 1,4mil så nu ska jag hoppa in i duschen och sen kika på Greys!
-Missat jäkligt mycket på den serien ska jag säga er! :O Inte bra någonstans.. hehe

Bye bye min kära!
// R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0