Långe helg, igen..

Hej mina vänner, älskare, hemliga beundrare, fiender, rumpnissor..
-You name it!

Va ute med min kära Emelie både i fredags o i lördas båda kvällarna va lika trevliga ooom man bortser från slutet då när en liten jävel skulle börja jävlas igen! Blir arg när jag ser mina vänner far illa ibland har jag bara lust å.. ne jag vet inte ens vad jag ska göra för att han ska sluta va en sådan idiot. När jag ser min stjärna falna mer och mer att han inte förstår att hon blir ledsen.
-Samma visa varje gång vi är ute..
Sen har jag så svårt att säga till när någon gör fel för jag inte kan uttrycka mig och få sagt det jag vill ha sagt.. Så dåä r jag tyst och låsas som om jag inte ser eller hör. Mesen (jag) försökte skälla på honom på valborg men det kom inte ut så mycket mer än svarta ögon från min sida.. Va typ som den katten i pluto som bara spottar och fräser.. Och lite fick jag ut allt (A) Varför är jag en sådan tönt och inte kan stå upp för mina vänner? Men i och för sig han såg typ ut som en skygg kattunge efter de.. ; D haha
Men nu har jag bestämmt mig för att nästa gång.. Då ska jag säga vad jag tycker då kanske han förstår att hans syn/tänk är fel.. Men sen är ju de det att man har ju lite respekt för honom och lite rädd hur han ska reagera?..
-Kan någon hjälpa mig?
Varje gång jag pratar med mamma om det så blir jag både arg och ledsen så att jag inte kan prata om det längre för jag är nära gråten varje gång.. Kan inte ens en gång han kompisar skaka tag i honom och leda honom på rätt väg? Vad är det för jävla kompisar han har som inte säger till honom?
-säger jag som inte ens kan försvara min käraste ägodel..

Jag vet att hon kan få så mycket bättre, en som respekterar henne för den hon är..

Över till något bättre..
Fredags kan man ju börja med då.. ; ) Träffar lilla emelie över en fika på stan hastigt och lustigt så bestämmer vi oss för att vi ska ut! kilar hem och snyggar till oss och dricker våra vänner Smirnoff Ice och Bacardi.. Och pratar massa minnen. Pinnar iväg in till stan och skakar på humpen.. ; ) Och har skoj som tusan! Fanns ju några vimmelbilder.. Men jag dom kan man ju skippa.. ; D haha
Lördagen den slår nog allt måste jag säga.. Börjar med att mamma ringer och väcker mig kl tolv och kör om jag vill slå henne följe för att handla.. rebecca hoppar upp in i dushen snyggar till sig och är fit for fight! Timma går emelie ringer och meddelar att paintballen som vi pratat innan om blir av ändå! Springer som kunta kintel ner till stan upp till norrby för att hämta skorna emelies mormor möter upp mig där för att köra till krsitineberg för att möta upp dennis med emelies mysisar.. Gasen i botten till emelie, hopp i outfiten, brum brum till brandövningsplatsen!
-sluter med att jag och emelie får vnäta i en timma på killarna.. : ( haha Men dom sa kl TRE! o vi va där tre.. ; )
Jag och emelie med 8 killar.. Behöver jag säga mer än HEJ! :D
-kors..
Jäkligt roligt va det i alla fall och detta måste bara göras om.. De gillar vi!
Vid halv nio kör Andreas in mej till stan för att sen fixa till sig inför kvällen : ) Hade ju hellre pillat med min filofax som jag hittade men ja, nu va den ju för långt bort för att nå och klockan va för mycket för att hämta den.. : /
Förfest med systrarna och hos syster och pannika o killen från deras jobb o så klart stjärnan i verket, Emelie! trevligt och skoj hade vi må jag säga och då talar jag för alla.. ; D Ni ser ju själva hur fin fina vi två är.. : P


image101
Man ser ju lagom samman biten ut men ja man kan ju
inte alltid va på topp som man brukar säga.. ; )


-Snygga gränsen har man ju med.. hehe.. Köra topless här i skogen kanske? Inte en kotte hade märkt något.. ; ) Genast kom jag på att emelie måste komma hem till mig så ska vi ha en hel dag hemma på soldäcket och avsluta me lite grille grill!
Just det, man vart ju hos frissan i torsdags me! innan utgång! Elin sklppte av allt trassel så nu är det mycket kort må jag säga.. : ( Men skönt o få de gjort må jag säga! Ätit har man ju inte direkt gjort heller.. I lördags stod jag på en glass hela dagen bakis o allt och paintball på det!
-satt lika fint som det lät!
Men man känner inte av hungern efter ett tag, glömmr av den.. Bevis på att jag inte ska flytta hemmifrån än i alla fall.. ; ) Gissa om den laxsalladen satt gott idag när jag kom hem? MYCKET!

Ne! nu ska jag ta och sova, imorgon så blir det kanske lite måli måli hos grannen min..
-Ledig hela veckan som det ser ut nu..
Hoppas glitter ringer och vill att jag ska jobba! Jag sitter här och väntar så fint så!

Natti natti på er!
Bye.. ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0